My life – Update

Nou…daar ben ik weer! Ik kan niet beloven dat er nu iedere week weer een artikel online staat, want er is namelijk heel wat gaande.

Jeutje zeg….mijn laatste post was op 24 september 2016. Volgens mij is er nog nooit zo lang geen update geweest. Sorry hiervoor mensjes, maar het heeft gewoon even echt niet mijn prioriteit op dit moment. Ik geef jullie wat updates:

  1. We hebben een huis gekocht!!! Na echt héél wat gedoe en gezeik is het dan eindelijk zover: a.s. woensdag krijgen wij de sleutel. Ik kan er nog steeds niet bij, eerst zien en dan geloven. Met al die tegenslagen die wij hebben gehad met het aankopen van het huis geloof ik helemaal niets meer totdat het zo ver is (ik zal jullie al dat gezeur besparen).
  2. Dat is ook meteen de reden waarom ik geen puf, zin of tijd heb gehad om te bloggen. We hadden het naar ons idee allemaal goed voorbereid, maar dat viel nogal vies tegen. Het is een klushuis (denk aan: bruine tegels in de badkamer met een gouden bloemenprintje…*yuck*) dus daar komt écht heeeeeel veel bij kijken. Tot aan dit punt is er nog geen specifieke aannemer gekozen (aahhh!), maar ook dat gaat goed komen. Ik, Miriam de neurotische planner, heb het namelijk allemaal weer op een rijtje dankzij de gratis printable maandplanners (lol) en alle lieve hulp!
  3. Het idee van het huis: in december de boel eruit slopen, in januari de boel weer op (laten) bouwen en er in februari eindelijk wonen.
  4. Inmiddels ben ik ook een jaartje ouder geworden, yay for being 31 years!
  5. Ik heb een vast contract gekregen op mijn werk, hoe GAAF is dat!! =D
  6. Bij mij is er inmiddels 4 á 5 kilo af. Dit is dankzij gezond(er) eten, maar de laatste tijd waarschijnlijk ook door de stress en het verliezen van kilo’s aan tranen .
  7. Ik wil er niet teveel over kwijt, want dat is echt totally privé, maar er werden heel wat traantjes gelaten kan ik je vertellen. Gelukkig is het nu al iets beter aan het worden en ik heb er alle vertrouwen in dat het uiteindelijk goed gaat komen. Voor alle mensen die mij/ons steunen en helpen: jullie zijn écht de aller, ALLER liefste! <3

Tot zover deze update, ik wilde graag even laten weten dat ik er nog ben en dat ik aan alle lieve volgers denk. Ik kom zeker weer terug, halloooo die before en after foto’s van ons nieuwe huis moeten natuurlijk wel online!

Geniet van alle feestdagen, lichtjes, kerstbomen, warme chocolademelk, kerstliedjes, warmte, maar vooral van alle liefde en van elkaar <3

Tot snel lieve mensjes, liefs!

2 gedachtes over “My life – Update

Geef een reactie

