Weekendje weg – Wolfshagen

Eind juli had ik vier dagen vrij en dus een extra lang weekend. Altijd leuk, maar dit was wel héél leuk!

Vier dagen vrij, hoe relaxt! :D Ik kan daar altijd enorm blij van worden en mij ook al lang van te voren op verheugen.

Het plan was om een dagje uit te doen en voor de rest van de dagen zouden we wel zien, tot dat het opeens heel anders liep! Mijn ouders waren diezelfde week naar Duitsland Wolfshagen gereden voor hun vakantie. Mijn vader zei via de app voor de grap ‘komt je het weekend langs in Wolfshagen?’ en ik appte terug ‘ik ben er gek genoeg voor’. Dus, tja…Toen hadden we opeens een mini-vakantie!! Op naar Wolfshagen in de Harz (Duitsland).

We gingen donderdag na mijn werk weg en kwamen zondagavond terug en we hebben het fantastisch gehad! Sinds ik een klein meisje was gingen we al naar Duitsland op vakantie, eerst in een ander dorpje, maar later in Wolfshagen. Ieder jaar weer en I loved it! Sinds een aantal jaar gaat babe ook mee, heerlijk gezellig vier volwassenen onder elkaar. Mijn vader, moeder, babe en ik. Wat een rijkdom dat dat zo samen kan :)

Hieronder wat jaloersmakende foto’s en natuurlijk leuk voor mijzelf, als in ‘leuk voor later’. Ze staan niet helemaal in chronologische volgorde, dat ging namelijk niet helemaal zoals ik wilde ;p

0-1

Dit was donderdagavond na een autoritje van 4 uur. Pffff, moe! Maarrr, we zijn er!

0

Uitzicht vanuit ons vakantiehuisje. Het ligt helemaal boven in het dorp, waar je uitzicht heb op het dal en het dorpje beneden.

1

Nadat we allemaal lekker Duits eten hadden gehaald in de supermarkt was het natuurlijk ook een keertje tijd voor een BBQ.

2

Dat was lekkurrrrr!

4

Prachtig zo die zon te zien verdwijnen achter de bergen <3

3

We gingen naar een meer, kijk dan hoe MOOI!

7

Dit is ook zo’n leuke spontane foto (lol), maar ik vind ‘em wel mooi!

5

Babe in de bossen

SAMSUNG CAMERA PICTURES

In Goslar (leuk stadje dichtbij) zit een superleuk, lekker en goedkoop restaurant waar we ook altijd minimaal 1x gaan uiteten. Ik neem altijd hetzelfde. Het onderste gerecht is van mij: wraps met kip en tomaten roomsaus. JUMMMM!

6

Dit bedoel ik dus, kijk dan hoe lekker!

8

Het huisje huren van twee mensen die echt de liefste zijn. Ze hebben een superlief hondje genaamd Pauline. Ik ben dól op dit hondje (totaal niet bang voor zoals bij andere honden), ik zou haar wel mee willen nemen

9

Mooie ‘familie’ foto toch?! :D

10

Met pap en mam, fotocredits voor babe. Love this picture!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Paps kijkt altijd de Tour de France. In ons vakantiehuisje staat zo’n mooi klein en oud tv-tje. Lekker ouderwets ingericht, heerlijk!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We gingen wandelen en om de hoek zit een prachtig veld vol met sprinkhanen, mooi!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is 5 meter verder op <3


Speciaal voor jullie zodat jullie even mee kunnen genieten. Geluid aan!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Op een gegeven moment kom je bij een stuk bos en dan zie je…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

…dit! Een voetenbadje met super koud water wat rechtstreeks uit de bergen stroomt.


Rustgevend….niet?! (filmpje van babe)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Goslar kunnen wij niet in zonder een heerlijke ijs coupe te eten, jummmieeee

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Happy faces :D

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat ik zo heerlijk vind aan dit vakantie adres is dat niets hoeft. Ik ken de omgeving al super goed, er valt niet veel nieuws meer te ontdekken dus ultiem genieten en relaxen!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nog zo’n mooie foto van het meer, lekker spooky zo met die donkere lucht.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zo gelukkig met elkaar! Check dat superlieve koppie van babe =)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als je mij een beetje kent weet je dat ik een ‘dingetje’ heb met boomstammen en om daar op staan als een standbeeld (net zoals dit weekendje weg). Hier kon ik het ook niet laten!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toen wij zondag begin van de avond weer naar huis reden hadden we er een prachtige lucht bij. No worries, ik heb deze foto’s niet (al rijdend) gemaakt babe did.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sunset

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit vind ik echt zo’n mooie foto, heeft wel wat toch!?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

‘The end’ zou hier goed bij passen ;)

Het was maar 3 dagen, maar wat hebben wij genoten! Gezellig met paps, mams en babe intens genieten van het prachtige Wolfshagen. Zo fijn om dat met zijn viertjes zo samen te beleven. Weer een prachtige herinnering erbij <3

Lijkt het jou wat? Met je ouders op vakantie?

Liefs!

3 gedachtes over “Weekendje weg – Wolfshagen

Geef een reactie

