Bla die bla #2

Tijd voor some random shizzle! Ik denk af en toe best lang na over de meest onnozele dingen. Benieuwd waar dit naar toe gaat?…

Dit vind ik een lekkere rubriek, gewoonweg dom l*llen over whatever in mij op komt. Mocht je dit niet leuk vinden dan raad ik je aan om NU weg te klikken haha. De vorige bla die bla ging over (mijn) hersenen, heel interessant, maar vandaag iets heel anders.

Vandaag wil ik het met jullie hebben over de aarde, onze prachtige woonplek. Dat is toch maar wat hè. Wij wonen er, leven er, bouwen er een toekomst op en genieten van alle prachtheden van deze wereld. Maar wat als…. er nog ergens zo’n soort wereld is, waar ook mensen (of wezens) leven en waar wij niets vanaf weten.

Hoe ik hier bij komt? Er is een film, genaamd ‘Another earth’ (aanrader!) waar dit ook naar voren komt. En dan ga ik denken hè….wat als dat écht bestaat?! Het kan toch bijna niet zo zijn dat wij als enige levende wezens een bestaan hebben? Wat als er nu een andere planeet héél veel lichtjaren verderop zweeft, waar ook mensen leven, maar dat wij niet kunnen zien?!

uitgelichte afbeelding

Misschien is onze research hier naar niet toereikend genoeg en hebben wij dat nog niet ontdekt. Misschien zit er om die planeet wel één of ander ‘schild’ zodat het onzichtbaar van de buitenkant is. Misschien is het daar wel veel mooier, is er meer natuur, gaan ze heel anders met hun grondstoffen om en leven ze totáál anders dan dat wij dat doen.

Misschien lopen ze daar 5000 jaar achter in vergelijking met ons, of misschien lopen ze juist voor. Wellicht hebben ze daar vliegende auto’s, zelfstrikkende veters in schoenen, of nog beter: kunnen mensen vliegen of teleporteren! Wauw, dat zou gaaf zijn. Misschien leven daar alle mensen in vrede samen, zijn er geen oorlogen. Geen armoede, geen oneerlijkheid, geen uitgeputte grondstoffen en geen vervuiling van hun planeet. Jeetje, dat zou nog eens anders zijn.

Misschien….ja dat woord komt in deze blog veel voor. Misschien lezen ‘ze’ dit ook wel ;)

Ooit wel eens over na gedacht? Vertel!

Liefs!

Geef een reactie

