Never seen before #7

Het is alweer even geleden dat ik mijn charmantste foto’s heb geplaatst, tijd voor een nieuwe lading!

You know the drill nu wel toch?! Ik plaats deze uiterst mooie, charmante en good looking foto’s (*kuch*) juist omdat ik wil laten zien dat niet alles perfect is. Heerlijk om deze mislukte foto’s ook gewoon te laten zien tussen al die ‘perfecte foto’s’. Mocht je de vorige gemist hebben, tadaaaa! Let’s beginnnnn.

1

Om meteen maar met m’n smoeltje in huis te vallen: HOI!

2

Deze plaats ik alleen maar om gemeen te doen, ik durf namelijk te wedden dat je…NU moet gapen XD

3

Tja, beetje vreemd

4

Hoe ik babe héél blij kan maken? Zelf gemaakte kwarktaart maken =D

5

Hier kijk ik lichtelijk neurotisch, psychopathisch en gewoon…tja: lame!

6

Babe en speelgoed…ik kan hem ook niet even alleen laten ;)

7

Deze toetjes van de Aldi zijn zó lekker! Let vooral niet op dat dode boompje daar achter (iemand tips hoe dat boompje te reanimeren?)

8

Als jullie de vorige edities hebben gezien dan weet je dat babe dit minstens 1x per week doet haha

9

En dan nog een leuke samen. Hier zaten we op ons ‘eerste date bankje’ en tja, een gekke bek kan dan natuurlijk niet achterblijven.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit was op onze mini vakantie in Duitsland, lekker duffe foto (blog hierover volgt nog!)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Een 40cm pizza tijdens ons dagje uit naar Borkum! Jummm

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is typisch zo’n foto waar de wind totáál niet mee werkt. Daarom dus ook niet geplaatst in mijn Bourtange blog, maar wel lekker hier!

Dat was ‘em alweer! Ik ben ondertussen de meest mislukte foto’s aan het verzamelen hier op Sardinië, mij hoor je niet klagen XD

Wat was jouw meest recente ‘mislukte foto’?

Liefs!

2 gedachtes over “Never seen before #7

Geef een reactie

