Adele – memory

Dit jaar ben ik samen met babe naar het concert van Adele geweest, dat was echt super mooi! Na het concert heb ik iets mee genomen als aandenken, weet je het nog?

Op 1 juni 2016 was het zo ver: we gingen naar het concert van Adele in de Ziggo Dome in Amsterdam. Natuurlijk weten jullie dit al, want ik heb er toen der tijd een héle enthousiaste blog over geschreven.

 Aan het eind van de show werden er door mega confetti kanonnen allerlei papieren snippertjes de lucht in gespoten. Wauwwww, wat zag dat er gaaf uit! Ik heb een hand (of twee) van die papiertjes mee naar huis genomen als aandenken en met het idee om er later ‘nog iets mee te gaan doen’.

Dat ‘iets mee gaan doen’ heb ik nu gedaan en ik vind het echt r*te gaaf geworden (als zeg ik het zelf).

3

Tadaaaa! Ik heb ze heel netjes (zig zag door elkaar vond ik lelijk) in dit prachtige rosé kleurig lijstje gedaan. Het lijstje kocht ik een aantal weken geleden bij de Xenos en heeft een tijdje aan de kast in de woonkamer gehangen. Zo van: het lijstje is super mooi, maar wat gaan we er mee doen. Toen ik (wéér) de woonkamer ging veranderen had ik opeens een mooi plekje voor dit lijstje! Voorheen hing hier namelijk mijn met potlood getekende zelfportret (die je vaak op de achtergrond ziet op foto’s bij bijvoorbeeld de Mirror Mirror posts). Ik had echter even genoeg van mijn eigen hoofd (lol), dus tijd voor iets nieuws!

Op elk papieren snippertje staat een zin van een nummer van Adele. Er waren een stuk of 12 verschillende, maar ik heb (vind ik) de mooiste gekozen. Twee staat er ook twee keer in.

Van links naar rechts en van boven naar onder:

Hello / Regrets and mistakes they’re memories made / Everybody loves the things you do / To stand in your arms without falling to your feet / We could have had it all / Hello / Regrets and mistakes they’re memories made / I like it in the city when two worlds collide.

2

Het lijstje hangt naast het masker wat wij kochten op Mallorca. Een mooi aandenken aan een prachtige vakantie.

1

Het masker en het lijstje hangen boven de schommelstoel. Zonder die grote fotolijst van mijn zelfportret lijkt het opeens veel lichter en meer open. Ik heb ook maar meteen de prullaria aangepast op mijn (soort van) DIY krukje. Voorheen stond hier een (bijna dode) plant, nu staat er een oude bruine fles (gekregen van schoonmams) en ons mooie hertje. Staat leuk toch?

Heb jij ook een bepaald aandenken aan een evenement (kan van alles zijn) ?

Liefs!

Geef een reactie

