Mirror Mirror #7

Ik heb (stiekem) een beetje geshopt dus ook weer leuke nieuwe outfits aan gehad! In deze rubriek kan je zien wat ik de afgelopen tijd heb gedragen. Benieuwd?!

Toen ik hem op de website zag, wist ik het eigenlijk al. Toen hij ook nog heel mooi zat en in mijn bezit was, was ik er nóg blijer mee. Ik heb het over mijn (redelijk) nieuwe geel/bruine lange rok! Je zag hem ook al even voorbij komen in de vorige editie van Mirror Mirror, maar vandaag issie er wéér hoor.

Ik heb de rok ook veel aan naar mijn werk, want…dat kan nu omdat ik begin augustus de Bandalettes had ontdekt! Over deze briljante uitvinding in de volgende blog update meer (voor nu: google het maar eens).

Terug naar de kleding. Hieronder zie je allerlei verschillende outfits die ik heb aan gehad de afgelopen tijd. Met de meeste outfits ben ik nog steeds happy, maar van sommige denk ik echt: WAAROM Miriam, waarom!? Kan jij raden welke outfit ik achteraf ietttsss minder geslaagd vond?

collage 1

  • Jasje en hemdje van Primark, nieuwe lievelingsspijkerbroek van C&A, schoenen Adidas (online shop Adidas, zie blog)
  • Jasje van Orsay, shirt H&M, broek Miss Etam Longwear, schoenen Invito
  • Shirt lange mouwen C&A, broek van Primark, schoenen van onbekend
  • Watervalvest van Primark, witte shirt gekregen van nichtje, nieuwe zwarte lievelingsbroek van Primark, schoenen Invito

collage 2

  • Shirt 3/4 mouwen en broek Primark, schoenen Invito, ketting Bijoux Brigitte
  • Blouse gekregen van nichtje, hemdje Primark, spijkbroek C&A, schoenen Adidas online shop
  • Hemdje Primark, rok Steps , slippers Nike sportshop buitenland
  • Grijze trui/jurk Primark, panty HEMA, schoenen Invito

collage 3

  • T-shirt van nichtje, broek van Primark, schoenen Invito
  • Dansavond outfit! Shirt onbekend, rokje Primark, Panty HEMA, schoenen Adidas online shop
  • Shirt en rok H&M, sleehakken Van Haren
  • Shirt Wibra, broek van Primark, sandalen Van Haren

shoes

  1. slippers van Van Haren (en die lopen lekker joh!)
  2. Mijn ‘Michael Jackson’ schoenen van de Invito, nog steeds verliefd :D

 

Vooral die laatste (kleding)collage vind ik tof! Ben ook echt superblij met mijn nieuwe zwarte broek van de Primark. Deze heeft een extra hoge taille en drie knopen wat een leuke eyecatcher is. Daarbij is die briljant ‘tegen vetjes’ haha. Mijn nieuwe sandaaltjes ben ik ook meer dan tevreden mee, lopen heerlijk en geen pijnlijke, knellende bandjes. Yay!

Ben jij er al achter welke outfit ik (achteraf) echt lelijk vond?! Check het antwoord hieronder, had je gelijk??

Liefs!

Antwoord: collage 1, foto 3. Veel te tuttig!

(ja scrol maar even terug naar boven, je weet niet meer welke dat was hè?!)

2 gedachtes over “Mirror Mirror #7

Geef een reactie

