Geluksmomentjes #1

Ahhh geluksmomentjes, ik vind die zo leuk! Ik heb er een aantal voor jullie verzameld. Wat ik onder geluksmomentjes versta? Kijk maar…

Iedere dag schrijf ik aan het eind van de dag op een post-it wat ik het mooist vond van de dag, waar ik dankbaar voor ben en/of waar ik blij van werd. Mijn dagelijks geluksmomentje dus. Een ieniemienie geluksmomentje, daar kan ik zo blij van worden (over deze post-it briefjes komt nog een aparte blogpost op een later moment, nog even nieuwsgierig blijven dus).

Een geluksmomentjes hoeft voor mij maar héél klein te zijn. Een complimentje die ik krijg op mijn werk of van babe, een zonnestraal tijdens een donkere dag, een lekker kopje thee wanneer het koud is, een knipoog van de liefste man op aarde, een lief appje van een vriendin enz.

Afgelopen tijd heb ik een aantal geluksmomentjes verzameld en die zien jullie nu hieronder. Gewoon, omdat het leuk is om te delen en omdat jullie er misschien ook wel een beetje blij van worden :)

collage voedsel

Op de linker foto: wij aten pannenkoeken en (natuurlijk) hadden we er veel te veel. Wij bewaren ze altijd voor de volgende ochtend als ontbijt (als je dat nooit doet: foei! Is een aanrader!). Toen ik mijn pannenkoekje oprolde zag ik het opeens…een hartje!! (goed kijken mensjes)

Foto rechtsboven: Tijdens het koken ging ik de bosuitjes snijden. Toen ik alle kleine stukjes bij elkaar raapte zag ik dit lieve kleine schattige hartje. Hij was heerlijk ;)

Foto rechtsonder: Hier moet je even voor inzoomen denk ik. Als je goed kijkt zie je één mega grote gele hagel er tussen zitten. Dat vind ik dan weer leuk XD.

collage spullen

Foto boven en linksonder: Aangezien wij nu een beeldig balkon hebben met hele mooie plantjes (die nog steeds leven, yay!), hadden we ook een gieter nodig. Deze beeldige gieter kwam ik tegen bij de Ikea en mijn hart maakte een sprongetje van geluk. Wat een gaaf geluksmomentje! Ik vind gieters namelijk normaal gesproken altijd super lelijk (daarom had ik er ook geen), maar deze: nothing but love. Daarbij staat hij dus ook r*te leuk op de vensterbank!

Foto rechtsonder: Dit beeldige kopje vond ik ook bij de Ikea. Het toffe printje en de mooie kleur blauw trokken meteen mijn aandacht. Toen ik hem vastpakte wist ik het: deze moet mee! Vaak liggen thee kopjes/mokken altijd heel onprettig in de hand vind ik (of ik heb gewoon te lompe handen ;p), maar deze was perfect! Handen kunnen er helemaal omheen, genoeg ruimte voor de vingers en daarbij is het uiterlijk ook nog eens superleuk. Zomaar twee geluksmomentjes in de Ikea dus!

Dit waren mijn geluksmomentjes van de afgelopen tijd, ik vind ze leuk. Van die kleine toevalligheden of spulletjes waar je ontzettend blij van wordt.

Vertel, wat was jouw meest recente geluksmomentje?

Liefs!

 

Een gedachte over “Geluksmomentjes #1

Geef een reactie

