Food foto’s

Tijd voor een nieuwe en vooral lekkere rubriek. Ik houd van lekker eten en ik zet ook vaak al dat lekkers op de foto en vanaf nu kunnen jullie mee genieten!

Hmmmm, eten kan zó lekker zijn! Een heerlijk ontbijtje, lunch of verrukkelijk avond eten. Of nog beter: een toetje! Ik maak altijd foto’s van al dat lekkere eten (babe moet dan ook braaf even wachten haha) en ik dacht: laat ik daar eens wat mee doen. Ik heb hieronder een aantal overheerlijke gerechten geplaatst, gewoon om jullie lekker te maken ;p Daarbij vind ik het zelf leuk om te zien wat voor lekkers we allemaal naar binnen werken. Bij heel veel foto’s dacht ik: ‘ohja, dat moeten we weer eens gaan maken!’. Geniet van al dat lekkers, ik durf te wedden dat je er ook zin in krijgt!

collage lunch

  1. Broodje, boter, kaas, ananas en paprikapoeder. Even in de oven en je hebt deze goddelijk lunch op tafel
  2. Meergranen driehoekbroodje, boter, warme gebakken gekruide kip, augurk en een beetje zoet/zure chili saus. Loopt het water al in je mond?!
  3. Meergranen driehoekbroodje, boter, ham, kaas, tomaat, komkommer en roerei. Deze vult goed!
  4. Dit broodje is van de Fresh Today, voor het eerst gehad tijdens m’n granny avontuur en is zó lekker! Donker broodje, gebakken kipreepjes, plakjes ei, augurk en kruidige gele saus.

collage avondeten

  1. Ohhh dit is zo fout en zo lekker: pannenkoek, walnoten, honing en poedersuiker. Heerlijk zoet!
  2. Mijn eigen versie van m’n favo Wagamama gerecht: witte rijst, kip krokant schnitzel en milde kerriesaus. Echt een aanrader!
  3. Een gerecht van Lekker en Simpel. Witte rijst, kip, verschillende groentes, tomatenFrito en bouillon. Zo makkelijk en zo lekker!
  4. Gerecht v/h Schnitzelhuus in Hoenderloo tijdens ons weekendje weg. Patatjes, mega kipschnitzel met zigeunersaus, rauwkost en mayonaise. Aanrader als je daar bent!

collage toetjes

  1. Verse aardbeien met een klein beetje suiker en een toef slagroom. Jummmm!
  2. Dit was bij het wokken bij het feest van m’n oom: ze hadden daar een pannenkoekmachine! Pannenkoekje met poedersuiker, vanille ijs met gekarameliseerde nootjes, slagroom en een bakje met hele zoete smurrie (dat was nier lekker ;p).
  3. Softijs met (heel veel) karamelsaus. Karamel is mijn chocolade <3
  4. Dit at ik vroeger ook al. Vanillevla met slagroom. Indien nog nooit gehad: proberen!

 

Zo, volgens mij heb ik jullie genoeg lunch, avond eten en toetjes ideeën gegeven! Ik ben er zelf helemaal hongerig van geworden haha. Ik heb nog veel meer food foto’s, dus er komt zeker nog wel een keer een vervolg (tenminste…vinden jullie dit leuk!? ;p)

Welk gerecht is echt iets voor jou en wil jij wel gaan proberen van bovenstaande foto’s?

Liefs!

 

3 gedachtes over “Food foto’s

Geef een reactie

