Weekendje weg – Zeegser duinen

Dit is alweer een poosje geleden, maar toch wilde ik het nog graag laten zien. Gewoon omdat het zo mooi en leuk was! Het weekendje weg naar de Zeegser duinen.

Halverwege mei ben ik samen met lief vriendinnetje Liane een weekendje weg geweest. Dit is alweer een tijd terug, maar toch wil ik het laten zien. Het is daar namelijk zó mooi, rustgevend en leuk! We gingen vrijdag avond weg (na mijn werk) en binnen no-time waren we er al. We verbaasden ons er nog over hoe dichtbij het bij Groningen ligt en vroegen ons af waarom we daar in hemelsnaam nooit eerder zijn geweest haha. Zondagmiddag/avond gingen we weer terug en ik kan eerlijk zeggen: we hebben genoten! Hieronder de mooiste, leukste en lekkerste foto’s zodat jullie ook een beetje mee kunnen genieten =)

1

Joehoeee, we zijn er! Meteen een avondwandeling gemaakt in de duinen/het bos vlakbij het hotel.

2

En dat was mooiiiiii.

3

De omgeving is echt prachtig en zó rustig. Heerlijk!

4

Na deze prachtige eerste (avond)wandeling gingen we helemaal zen naar het hotel en op bed

5

We verbleven in hotel de Zeegser Duinen (Fletcher hotel) wat dus ook in de Zeegser duinen ligt (goh). Dit kon natuurlijk niet zonder ontbijt (als je mij een béétje kent…). Het ontbijt was super lekker, vooral die kwark yoghurt die je rechts bovenin ziet.

6

Na het heerlijke ontbijt konden we onze huurfietsen ophalen. Na wat gedoe met draaiende zadels en niet opengaande sloten konden we op weg. Here we goooo!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Kijk dan hoe pretty. We hebben heerlijk rustig aan gedaan en zo zijn we een heel eind gekomen . Af en toe een flinke plensbui, maar zelfs de schuilplekjes waren mooi.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Helaas niet helemaal scherp, maar alsnog mooi vind ik. Die kleuren <3

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Just chillin’

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Echt mooi hoe de kleuren steeds veranderen iedere keer als je er weer naar kijkt.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als ik dit een schilderij van mij zou zijn zou het ‘koeis’ heten. Plaatje hè?!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Toen we een héééél eind hadden gefietst vonden we dat we een beloning hadden verdiend =D Ik had een heerlijke (stevige) cake met noten en vruchten en Liane een lekkere tosti. Meer dan jummie!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ja, we waren wel op een gegeven moment een soort van beetje lost. Iets met bordjes die niet klopten (‘yeah right’ hoor ik je nu denken ;p)

Na die heerlijke frisse en lange fiets tocht zijn we terug naar het hotel gegaan, hebben we ’s avonds nog heerlijk avondeten gehad ennnn zijn we nog wezen zwemmen in het zwembad van het hotel. Hoezo luxe! =D

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De volgende ochtend (ook te zien aan mijn duffe hoofd) gingen we na het ontbijt nog wandelen. We hadden nog de hele (mid)dag, dus tijd genoeg om de omgeving nog eens te verkennen.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ook toen regende het af en toe weer, maar met een paraplu wat er niets aan de hand.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Daahaaaggggg!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit was één van onze schuilplekken, mooi hè! Dat pad liep helemaal tot ver naar achteren.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tja, erg gaat natuurlijk geen heel weekend voorbij zonder dat ik een gekke bek heb getrokken. Gelukkig deed Liane vrolijk mee =D

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik vind m’n haar(kleur) hier zo mooi haha. Heerlijk gewandeld door de heide.

Wat was het leuk en mooi in de Zeegser duinen! Zeker weten nog een keer een bezoekje waard want ik heb nog lang niet alles gezien. Dat zoiets moois zo dichtbij zit, dat had ik wel eerder willen weten ;p Ook zo lekker van een weekendje weg: je hebt het idee dat je een week lang vakantie hebt gehad, heerlijk vind ik dat. Dus Liane: volgend jaar weer?!

Wat is jouw favoriete plek voor een weekendje weg?

Liefs!

Een gedachte over “Weekendje weg – Zeegser duinen

Geef een reactie

