How you doin’

Hallooooo, daar ben ik weer! Ik heb echt totáál geen zin gehad om te bloggen. Man oh man, wat ben ik een slechte blogger…

Zoals ik al zei: I’m BACK! Poehhhh, ben ik even ontzettend lui geweest (in blogland) de laatste tijd! Ik had er gewoon geen zin in, geen puf voor en eigenlijk had ik gewoon leukere/betere dingen te doen haha. Eerlijker kan ik niet zijn ;)

Natuurrrrrlijk hebben jullie mij gemist (right?!) en heb ik ook van alles mee gemaakt. Deze blog is even een up-date over van alles en nog wat. Even lekker bijkletsen, kopje thee erbij (of een ijsje, ligt eraan wat voor weer het nu bij je is) en lees vooral gezellig verder.

Als eerste: how YOU doin’? (Joey, FRIENDS, you know). Heb jij nog wat leuks gedaan, moest je veel werken of ben je al op vakantie geweest? Vertel, I wanna know =D

Ik ben in ieder geval nog druk aan het werk. Het is bij ons in de (hoortoestellen) winkel best druk omdat we in de vakantie periode zitten. De helft is dus al op vakantie en dat houdt in dat ik overal en nergens mag invallen. Best leuk! Maar ook vermoeiend. Alles is dan weer net even anders dan in mijn ‘eigen’ winkel en regelmatig moet ik naar iets heel simpels 5 min. opzoek. Maarrrrr, so far so good. Ik houd gewoon in mijn achterhoofd dat ik begin september vakantie heb!

Daarover gesproken (dat was een goed bruggetje of niet!): ik heb daar ZO’N zin in! We gaan naar Sardinië, heerlijk lekker lui zijn! Niets hoeft en alles mag, ik kan niet wachten! Zijn er nog mensen die daar bekend zijn en nog enorm goede vakantie tips hebben?? Ik hoor het graag!

wandelen

Wat ik zoal de afgelopen tijd in mijn vrije tijd heb gedaan als ik niet heb geblogd vraag je? (naast iedere dag op Funda kijken ;p) Nou, ik heb iets leuks ontdekt: wandelen! Ik wandel me suf haha. Wat een leuke bijkomstigheid en motivatie is, is natuurlijk mijn Jawbone UP. Die houdt alles bij en zo kan ik precies zien hoe lui (of actief) ik ben geweest. Leuk leuk (nerd). ’s avonds is het vaak nog zo mooi weer, niet te warm, en dan vind ik het zó fijn om te gaan wandelen. Heerlijk kletsen over van alles en nog wat of juist in stilte genieten van de natuur/omgeving en je hoofd leegmaken. Alleen, met een vriendin of met babe. Ik heb afgelopen maandag dikke 10 km gewandeld met babe door Groningen en het was echt prachtig (zie hierboven)! Mocht je nog nooit in Groningen zijn geweest: kom een keertje langs =D

bril stuk

Afgelopen dinsdag had ik pech, zo raar! Ik stond met mijn bril in mijn handen in de keuken en echt totally uit het niets breekt m’n bril door midden! Echt joh….What the ef!? Er was geen ‘knak’ of niets te horen, gewoon-opeens-kapot. En dat bij mijn nieuwste bril, mijn favoriet! Diezelfde dag nog naar de Hans Anders geweest. Ik had daar voor mij die middag helemaal mentaal voorbereid op een strijd over de garantie en eventuele reparatiekosten enz. Ik was er klaar voor, kom maar op met dat gevecht! Ik was namelijk niet van plan om iets te gaan betalen hiervoor, hallo: ik was er niet op gaan dansen ofzo! Zegt ze ‘oh, dan bestel ik je een nieuwe voor je, kosteloos’. Uhh…oké. Dat vind ik ook goed XD *gooo goeie service*.

collage 1

Dan weer iets leuks: ons balkon! Ahhhh, die is nog nooit zo schoon geweest haha. Ik zat mij al een hele poos te ergeren aan die ranzige groene/bruine aanslag die er op zat. Ik vond het ook gewoon te vies om op te zitten, terwijl dat ons enige buiten is. Jammer! Totdat we een keer op een zondag dachten: nu gaat het gebeuren! Het heeft een hele fles schoonmaakazijn gekost (van 60 cent ofzo ;p), maar schoon issie zeker! En omdat we er nu weer met heel veel plezier kunnen zitten hebben we het balkon ook maar meteen bebloemd (dat is vanaf nu een woord). I loveeeeee it! Al gaan de geraniums en die paarse plantjes (lijkt op lavendel) inmiddels al wel een beetje dood….wij denken: teveel (regen)water. Iemand nog tips hoe ik in hemelsnaam plantjes levend kan houden?! *help*.

rood haar

Foto van Instagram

En dan nog als laatste….ik heb nog een keer jullie hulp nodig. Ik ben een happy granny (tadaaaa), maar ik ben er over aan het nadenken om mijn haar in een andere kleur te laten verven. ROOD! Ik houddddd echt van rood haar, vooral als het gewoon ‘echt’ rood is. Van die schattige kindjes met schattige rode krulletjes, awwww. Oké, back to the point: wat denken jullie?! Zou het mij staan? Ik denk zelf van wel, want: bleek huidje/sproetjes en ik heb van mijzelf ook al een beetje een rossig kleurtje in m’n haar. Zoiets als op bovenstaande foto?! Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, tell me!

Zo, tot zover deze (iets langer dan gepland) update. Ik kan jullie niet beloven dat er iedere woensdag en zaterdag weer een blog online komt, maar ik ga wel heel erg m’n best ervoor doen. Maar ja, ijsjes eten en lekker wandelen en genieten van de zomer gaat soms nou eenmaal voor :)

Liefs!

7 gedachtes over “How you doin’

  1. Wat heerlijk om weer een update te lezen! Je hebt geluk zeg met de garantie. Ik ging binnen jaar terug terug naar de Pearl omdat mijn bril aan het afbladderen was. Het werd niet vergoed omdat het toch een goedkope bril was. Echt belachelijk! Ik heb serieus geen idee of die kleur je gaat staan. Ik ben het zo gewend dat het blond of granny is. Je kunt het natuurlijk altijd proberen. Ik heb vandaag mijn 1e vakantiedag en ik zit in de trein naar Enschede 😊 4 weken lang vakantie heerlijk! Ik ga volgende week 3 weken naar Frankrijk maar Sardinie klinkt ook echt zo vet. Zullen we allebei maar een vakantieverblijf maken zodat we een beetje kunnen spieken in elkaars vakantie ;)

    Liked by 1 persoon

    • Woww echt? Wat een belachelijke actie idd vd Specsavers…Wat fijn de je lekker vakantie hebt nu, ik ben lichtelijk jaloers haha. Frankrijk voor drie weken klinkt heerlijk zeg, alvast heeeeel veel plezier. Geniet ervan! Kom je ook ooit nog richting Groningen? Lijkt me gezellig 😊 Ik zal regelmatig foto’s uploaden op vakantie, kan je mee genieten haha. Fijne vakantie meid!!

      Liked by 1 persoon

  2. Pfoe wat een spannende beslissing om rood te gaan! Ik zou het niet doen denk ik, maar wie ben ik ;-) Ben altijd bang dat het na een paar weken oranje kleurt vanwege het wassen. Succes met werken en lekker wegdromen bij je vakantieplannen!

    Like

  3. Pingback: Ergernisjes #7 | Life of Pirre

  4. Pingback: Geluksmomentjes #1 | Life of Pirre

Geef een reactie

