Never seen before #6

Zitten jullie er klaar voor? Ben je weer benieuwd naar mijn meest mislukte/stomme/lelijke foto’s? Klik dan verder ;)

Vaste bezoekers weten het al, de nieuwe bezoekers misschien nog niet. Ik post deze ‘mislukte’ foto’s dus juist expres. Zodat jullie ook kunnen zien dat niet alles perfect is of hoeft te zijn. Niet overal zit een mooi filtertje overheen en zijn de onzuiverheden weggepoetst. Gewoon grapppige, mislukte, niet-charmante en eerlijke foto’s. Het vorige deel kan je hier nog terug kijken, mocht je dat willen. Klaar voor? Komen ze! =D

9

Joehoeeee, ik ben hyper en daarom trek ik zo’n raar hoofddddd ;)

1

Tja, het was weer zover…gebeurt vaker…capriolen op de bank!

5

BOE!!! (je schrok, heb ik gelijk?!)

2

Zoiets heb ik een keertje eerder geplaatst, maar deze is toch nét even anders. Check die oortjes <3

10

Outfit foto’s maken zonder op tenminste één foto debiel te doen lukt mij echt niet hoor! Dit droeg ik overigens naar het (stijl)dansgala van laatst.

3

Alien sitting in my living room… IEEHH!!

7

Lol! Ik heb hier zelf zó hard om moeten lachen. Net een paard zo XD

11

Awwww, met deze foto is eigenlijk helemaal niets ‘mis’, alleen maar SUPER CUTE  <3

8

Volgens mij had ik hier de front camera van m’n mobiele telefoon ontdekt…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En als laatst: eentje van ons weekendje weg naar de Veluwe i.v.m. ons 5 jaar samen zijn (blog hiervan volgende week!). Ik klom naar beneden en als je dan een beetje achterlijk kijkt krijg je dit ;)

Nou, ik hoop dat jullie weer genoten hebben van deze práchtige foto’s ;) Ik vind het zelf altijd erg leuk, ook omdat ik de context van de foto nog goed weet (‘hier deed ik zo achterlijk omdat…’). Ik vind het in ieder geval zelf erg grappig.

Hoe trek jij je meest on-charmantste hoofd (gekke bek)?!

liefs!

3 gedachtes over “Never seen before #6

  1. Ja hier zijn we weer. Was iets mis gegaan maar nu kunnen wij gelukkig weer alle blogs en plogs lezen. Trouwens……prachtige foto’s. xx Liefs van P & M

    Like

  2. Pingback: Never seen before #7 | Life of Pirre

Geef een reactie

