Ergernisjes #6

Tadaaa! Zijn jullie klaar voor een nieuwe ergernisjes?! Ik heb er weer een aantal leuke verzameld, kijkt u maar.

Ik heb weer een nieuwe ‘zeiklijst’ (lol, vind ik zelf grappig) voor jullie! De vorige ergernisjes is alweer heel lang geleden (feb. dit jaar), dus tijd voor een nieuwe. Je kan je voorstellen dat ik in die maanden mij aan heel wat kleine dingetjes heb geërgerd, dus heb je even? ;)

  1. Als ik moet werken bij lekker weer, helemaal als dat dat een zaterdag is (damn!)
  2. Dat Onna-Onna (autoverzekering) opeens besluit de poliskosten met DERTIG EURO p/m te verhogen, zonder enige waarschuwing. Sukkels. Is inmiddels opgezegd XD.
  3. Wanneer ik mij echt 3x aan hetzelfde ding stoot of minstens 24x op een dag aan het stuntelen ben (heb ik dit al een keer genoemd?…)
  4. Als ik druk aan het werk ben en allerlei papieren aan elkaar aan het nieten ben en dat dan bij het laatste benodigde nietje de nietjestang leeg is. Zucht. Ik was er bijna…
  5. Ook een ergernis: overal maar geduld voor opbrengen. Wachten totdat iemand reageert op de app (o.i.d.), wachten totdat een bedrijf je terug belt, wachten totdat je een huis kan kopen, eigenlijk gewoon wachten totdat je een ons weegt. Ik denk dat ik in totaal wel 5 jaar kwijt ben aan wachten in m’n hele leven.
  6. Studieschuld, maar dat heb je hierrrr eerder kunnen lezen ;)
  7. Als ik dan wél twee dagen weekend heb dat het dan juist slecht weer is.

collage8. Nog zo’n leuke: je verslikken! Jeetje zeg, soms loop ik bijna blauw aan joh. Niet fijn!
9. Computers die niet mee werken. Laatst had mijn laptop kuren: de taakbalk deed het niet meer en als die wel weer werkte deed de rest het niet. Vage shizzle. Dan denk ik echt: HOE dan?!
10. Ook niet leuk: dat de danslessen voorbij zijn (i.v.m. zomervakantie). Was ik net helemaal in de dansmood… Gelukkig zijn er nog een aantal leuke dans activiteiten die komen (btw: nog steeds opzoek naar een nieuwe stijldanspartner!)
11. Mijn rosé ring die ik mijzelf cadeau heb gegeven voor mijn 30e verjaardag. Dat is geen ergernisje op zich, maar wel dat hij langzaam aan het verkleuren is. Het rosé laagje gaat er wat af en dan wordt hij wat meer zilverachtig. Stom =(
12. Dat mijn laptop de woorden ‘shizzle’, ‘dansmood’ en ‘zilverachtig’ niet herkent. Haat aan dat rode zigzag kriebeltje onder de ‘onbekende’ woorden!
13. Op mijn werk (in een hoortoestellen winkel) gebruiken we best veel Sterillium. Dat is een (mooi blauw) vloeistofje wat je op je handen kan doen zodat je handen steriel zijn. Erg handig (en ruikt lekker), maar het droogt mijn handen wel erg uit.
14. Dat mijn Iphone steeds weer om de zelfde verificaties blijft vragen. Ik wil dat niet! Ga weg! (iemand tips?)
15. Dat mijn nummering wéér aan het prutsen is. Of het gaat onder de foto verder met nummer 1 of het schuift op naar links zoals het nu is (was het je opgevallen?) Grrrrr.

Zo, genoeg gezeikt! (gezeken?) oké, gezeurd. Dit was het tot zo ver, ik kan de lijst natuurlijk ook niet oneindig lang maken (moet wel leuk blijven ;p). In ieder geval weer lekker om te doen, het van mij af schrijven!

Zitten er herkenbare dingen tussen of heb je misschien nog een betere toevoeging?

Liefs!

5 gedachtes over “Ergernisjes #6

  1. 😂😂😂 zeker wat herkenbare puntjes! Maar uhm.. Verslikken?? Ik zeg voor de zekerheid, indikken/pureren 😜😜😂 werkse vandaag!😘

    Like

  2. Pingback: Ergernisjes #7 | Life of Pirre

Geef een reactie

