Happy Sunday

Vorige week zondag was echt een happy sunday. Wauw, wat was dat een fijne dag! Wil je weten waarom?…

Jaaaa mensjes, daar ben ik weer! Afgelopen twee weken had ik eigenlijk niet zo’n zin in m’n blog. Ik voelde me niet op en top en ik had gewoon geen puf. Naar mijn idee zat alles een beetje tegen, ik heb nog geen nieuwe danspartner, de danslessen hielden op ivm zomervakantie, er komen er veel nieuwe dingen aan (iehhh, nieuwe dingen!) en moest er van alles geregeld worden. Overal moet je dan weer achteraan en dat sucks. Lekker voorbeeld: mijn autoverzekering was opeens DUBBEL zo duur geworden…’ja mevrouw, nieuwe polis bladiebla’. Sukkels. De boel opgezegd.

Terug naar waar ik eigenlijk heen wilde: ik had twee zondagen terug echt een fantastische dag! Wauw, ik heb er zó van genoten! Ik had twee dagen weekend (ik moet namelijk ook wel eens op een zaterdag werken) en de zondag gingen babe en ik een stuk fietsen. We gingen naar een wijk in Groningen (waar een réte gaaf huis te koop staat, wilde we een bezichtiging plannen: kan niet. Waren al meer dan 50 aanmeldingen voor :O. Damn) en daarna gingen we naar mijn geliefde dorp Zuidwolde (en hebben daar patat en ijsjes gegeten, maar dat zeg ik er maar niet bij).

babe fiets

ik fiets

Het was een prachtige dag, de zon scheen, er stond wel een stevig windje. maar ik was echt totaal zen. Dat voelde zó fijn. Dan merk je pas dat je je daarvoor niet zo relaxt voelde. Het is eigenlijk niet te beschrijven hoe fijn die zondag was, maar ik denk dat dit nou ‘gelukkig zijn’ is. Ik zat lachend op de fiets, we gingen schreeuwen tegen de wind in (ooit gedaan? aanrader, zó lekker!) en we waren samen. Dat vooral.

collage

Genieten van de fluitende vogels, de frisse wind in je gezicht, de beestjes die je onderweg tegenkomt, de bomen die bewegen door de wind, het geruis van de wind en natuurlijk de zon. Wat is dat toch fijn! <3

Beleef jij ook van die intens gelukkige momenten?

Liefs!

3 gedachtes over “Happy Sunday

  1. Wat gezellig zo’n dag. Dat kun je wel aan de mooie foto’s zien. Prachtig. Ik geniet heel erg als ik met Cor op een terras zit te genieten van een kopje koffie met een heerlijk stukje gebak erbij. Oh, dat vind ik toch zo mooi. xx P & M

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

