(Stijl)danspartner gezocht

Joehoeee mensen, ik ben er weer! Aangezien ik een nieuwe danspartner zoek dacht ik: laat ik daar eens over bloggen. Misschien weet jij iemand voor mij?

Helaas helaas, mijn huidige (stijl)danspartner stopt ermee (i.v.m. studie, niet omdat ik niet leuk ben ;p) en moet ik dus opzoek naar een nieuwe danspartner. Dat is nogal een ding hoor, ik heb echt het idee dat het jachtseizoen is geopend haha.

Er zijn natuurlijk meer dames en heren die opzoek zijn naar een nieuwe danspartner, maar vind er maar eens eentje die bij je past en die hetzelfde wil als jij. Lastig lastig, vandaar ook een beetje deze blog want wie weet ben JIJ wel diegene die met mij wil dansen of weet jij iemand die een (lange) dame zoekt.

Wie zoek ik?
Aangezien ik 1,86m ben is het fijn als de heer langer is. Dit is fijner dansen en vind ik er persoonlijk ook mooier uit zien qua houding, vooral in de ballroom. Daarbij wil ik héél graag wedstrijden dansen, love doing that. Ik woon trouwens in Groningen, dus ergens dansen in Limburg (o.i.d.) is misschien niet zo handig.

De afgelopen 2 jaar heb ik af en toe wedstrijden gedanst en dat vind ik zó leuk dat ik daar echt verder mee wil. Ik wil heel graag samen met een nieuwe danspartner naar wedstrijden toe werken. Ik heb debutanten 3 (voorheen 4) en debutanten 2 (voorheen 3) gedanst in ballroom en latin. Met mijn toekomstige danspartner zou ik graag hogerop willen komen in de wedstrijdklassen. Reizen is mogelijk, maar het is natuurlijk fijn als dat van twee kanten komt.

collage

Ik ben echt super gemotiveerd om er samen wat moois van te maken! Maar ja, dat kan ik niet in mijn eentje. Erg jammer dat mijn huidige partner er mee stopt, maar ik zie het ook als een nieuwe kans om allerlei leuke en mooie dansavonturen te beleven!

Dus, ben of ken jij diegene die ik zoek?! Laat dan hieronder een berichtje achter of laat het mij via een andere weg weten. Overigens mag je deze blog/dit bericht natuurlijk delen, graag zelfs! Spread the word mensen, ik ben benieuwd =D

Liefs!

5 gedachtes over “(Stijl)danspartner gezocht

  1. Pingback: Ergernisjes #6 | Life of Pirre

Geef een reactie

