Nieuwe gadget – Jawbone Up Move

Oehhhh, kijk toch eens wat ik nu om mijn pols heb. Ik heb iets heel tofs gekregen, benieuwd wat het is?!


Toen wij op 1 juni bij het concert van Adele waren, bleven we daarna bij m’n broer in Zoetermeer slapen. De volgende ochtend na het ontbijt zag ik iets cools vanuit mijn ooghoek. Ik liep er naar toe en het bleek een Jawbone Up Move te zijn!

Ik helemaal lyrisch aan m’n broer vertellen hoe leuk dat wel niet is, zegt hij heel droogjes ‘oh, ik hoef hem niet hoor, jij mag hem wel hebben’. Uhhh… OKE!! ☺️

Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. Voor de mensen die dat ding niet kennen: het is een activity tracker. Hij houdt dus bij wat je doet. De Up Move versie kan je stappen, slaap- en eetpatroon, je maaltijden en je gewicht bijhouden ennnn je kan er de tijd op zien. Je kan voor die items dan ook je eigen persoonlijke doelen instellen en dan kan je zien of je er per dag een beetje bij in de buurt komt. Super leuk dus! Oh, wat trouwens ook nog kan: wedstrijdjes met Up-vrienden. Je kan bijvoorbeeld een wedstrijdje aangaan wie het meeste stappen heeft gelopen in een week.


De paarse grafieken zijn van mijn slaappatroon en de oranje grafieken geven mijn stappen weer.  Ik heb mijn doelen op 8.000 stappen en 7,5 uur slaap staan. Met de stappen gaat dat aardig goed (al heb ik er afgelopen zondag echt maar net 1.000 gedaan ofzo haha), het slapen gaat nog iets minder.

Ik vind zulke nerdy gadgets altijd wel tof haha (kom op meiden, ik ben vast niet de enige!). Daarbij vind ik het design van de Up Move ook erg leuk.



Het bandje is van (erg fijn en draagbaar) siliconen materiaal en klikt vast in een daarvoor uitgesneden klein gaatje. Als je 1x in het midden van de Up Move drukt krijg je door middel van lampjes het percentage te zien wat je al hebt bereikt qua passen (lopen). Druk je twee keer dan geven de lampjes de tijd aan en als je drie keer drukt kan je je percentage van je slapen zien van afgelopen nacht. Hij is dus ook nog eens ontzettend fancy met leuke lampjes!

Ik ben een blij mens haha. Helemaal leuk dat ik hem dus heb gekregen. Mocht je zelf eentje willen kopen, volgens mij is de Up Move tussen de 50 en 60 euro. Er zijn natuurlijk ook nog genoeg andere versies en modellen.

Heb jij een activity tracker of zou je er eentje willen hebben?

Liefs!

10 gedachtes over “Nieuwe gadget – Jawbone Up Move

  1. Wauw wat een mooi ding!! Toevallig heb ik de fitbit ( is eigenlijk hetzelfde idee ) maar mijnes heb ik al een half jaar of zo maar mijnes is echt kapot gaan worden dus ik was op zoek naar iets nieuws… Totdat ik op je blog kwam. Leuk!! ik ga even neuzen! Kan je daarmee ook mensen uitdagen met aantal stappen?

    Like

  2. Dat moet wel een heel mooi armbandje zijn. Wat lief dat jij hem zomaar kreeg van je lieve broer. Ik ken het niet. Heel veel plezier ermee. x P & M

    Like

  3. Wat lief van je broer. Mooi ding hoor, deze versie ken ik niet. Ik draag nog altijd elke dag mijn Apple Watch die ook van alles kan en doet ;-)

    Like

  4. Pingback: How you doin’ | Life of Pirre

Geef een reactie

