Mirror Mirror #6

Het was mooi weer de laatste tijd dus tijd voor andere en nieuwe outfits! Dat is meteen een goede reden voor een nieuwe ‘Mirror Mirror’ post.

Zoals ik al zei: tijd voor een nieuwe outfit post! Afgelopen tijd was het best lekker weer en dan vind ik het altijd een kunst om niet te warm gekleed te gaan, maar toch netjes (i.v.m. werk). In het weekend kan ik dan lekker losgaan met mijn spijkerbroeken en sneakers of slippers ;) Wil je deel #5 trouwens nog terug zien? Dat kan hier.

collage 3

  1. Vestje en hemdje Primark, broek (longwear) Miss Etam, schoenen Invito, ketting Bijoux Brigitte
  2. Zonnebril op sterkte Hans Anders, hemdje Primark, Rok H&M, slippers onbekend
  3. Vest en hemdje Primark, broek H&M, schoenen Scapino

Die oker gele rok is zó uit mijn comfortzone, maar ik vind hem zó gaaf! Ik heb ook echt helemaal niets met die kleur (zelfs ooit gezegd ‘haat aan okergeel’), maar toch vind ik hem super tof haha. En extra leuk: hij heeft zakken!

collage 1

  1. Colbertje H&M, hemdje, broek en shawl Primark, schoenen Invito
  2. Colbertje H&M, hemdje Primark, broek Miss Etam (longwear), schoenen Invito, ketting H&M, horloge Cluse
  3. Colbertje H&M, blouse en broek Primark, sneakers onlineshop Adidas

Check mijn prachtige horloge die ik van babe heb gekregen, staat zo gaaf bij o.a zwarte kleding! Loveeeeee it. Ik ben ook echt fan van zwarte kleding, dat kan áltijd vind ik. Ik heb genoeg kleur in de kast hangen, maar toch pak ik het liefst alle zwarte kleding eruit.

collage 2

  1. Hemdje en rok H&M
  2. Jasje H&M, jurk Catwalk Groningen, schoenen Scapino
  3. Jurk TKMaxx, sandaaltjes Scapino

De eerste foto is gemaakt toen ik net die rok had gekocht. Ik wilde graag een foto ervan. Ik vind dit hemdje er minder mooi bij dan die witte die ik draag op de eerste collage. Ik ben nog zoekende wat het mooist is bij deze kleur. De middelste foto is gemaakt voordat we naar het jaarlijkse gala gingen van stijldansen. Ik dacht: ik doe weer eens een korte jurk aan en ik vind dat printje zo leuk. Die derde jurk is nieuw en heb ik gekocht bij de nieuwe winkel hier in Groningen: TKMaxx. Toffe winkel is dat. Daar heb ik ook een HELE mooie lange donkerrode kanten galajurk gekocht. Echt mega gaaf. Ik heb echt totaal geen gelegenheid om die aan te doen, maar ik móest hem hebben. Daarnaast was die maar €45,- dus tja…dan weet je het wel.

Dus vrienden/vriendinnen, blogvriendjes (of vage kennissen mag ook ;p): wie heeft er nog een bruiloft of gala op de planning staan?! Dan kan ik die r*te gave jurk aan XD

Heb jij ook wel eens kleding gekocht terwijl je geen idee had wanneer je dat aan moest/ging doen?

Liefs!

 

 

 

 

3 gedachtes over “Mirror Mirror #6

  1. Prachtige kleren. Die oker gele rok vind ik schitterend. En die lange jurk……zo mooi maar alles staat je goed. Tof dat je nu een zonnebril op sterkte hebt. xx P & M

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #7 | Life of Pirre

Geef een reactie

