Liefde is #6

Weer een liefde is gewoon omdat er zoveel liefde is! Prachtig toch?! Lees snel verder =)

Omringd worden door liefde, iets mooiers is er niet vind ik. Dit kan natuurlijk door van alles zijn. Liefde van je ouder(s), verzorgers, kinderen, kleinkinderen, vrienden, familie, huisdieren enz. Mijn ‘Liefde is’ artikelen zijn altijd gericht op babe. Mijn vriend met wie ik al 5 jaar samen ben en al alweer 1,5 jaar mee samen woon. Mijn alles, mijn grote liefde, mijn babe.

Omdat er zoveel lieve momentjes zijn wil ik ze vastleggen. Mooi om terug te kunnen lezen, voor mij, maar misschien ook wel voor anderen :) Komen ze!

Liefde is…

1) Samen ’s avonds wandelen/fietsen en praten over van alles en nog wat
2) Spontaan getrakteerd worden op een milkshake
3) Een foto van hem via de App krijgen van roze bloesembomen in bloei omdat jij die zo mooi vindt
4) Met zijn tweetjes (heerlijk lekker kinderachtig) verstoppertje spelen in de Ikea
5) Als hij zegt dat jij z’n meisje bent (smelt <3)

collage

 

6) Wanneer hij doorgeeft via de App hoeveel parkeerplekken er nog voor ons huis zijn
7) Als hij de volgende ochtend gaat douchen zodat ik de avond ervoor nog genoeg warm water heb voor mijn douchemomentje (we hebben beperkt warm water i.v.m. boiler)
8) Als je hem in z’n eentje flink ziet oefenen op de zojuist door jou aangeleerde danspasjes omdat hij zo graag dat wil kunnen dansen met jou
9) Als hij snel naar de winkel fietst omdat blijkt dat we geen wraps meer in huis hebben als er wraps op het menu staan
10) Mij deze post laten schrijven terwijl we hadden afgesproken om Prison Break verder te kijken

 

Daarom stop ik er nu ook mee, want we gaan lekker serie kijken! Prison Break hebben we allebei al een keer gezien (lang geleden!), maar het is weer erg tof om opnieuw te kijken. Super spannend! Babe zit dus op mij te wachten en omdat hij mij z├│ veel liefde geeft ga ik jullie weer snel verlaten ;) Liefdevolle dag toegewenst allemaal!

Liefs!

6 gedachtes over “Liefde is #6

  1. Pingback: Liefde is #7 | Life of Pirre

Geef een reactie

