Adele concert Amsterdam

Wauwwwww!! Ik heb er écht geen andere woorden voor, dit was zó gaaf! Ben je benieuwd? Kijk dan verder =)

Vorig jaar zaten babe en ik achter meerdere computers om concertkaartjes van Adele te bemachtigen. We hebben het op meerdere dagen geprobeerd, maar ons was het helaas niet gelukt. Een vriendinnetje van mij had ook weer een vriendinnetje die het ook ging proberen. En dat was wel gelukt! We hebben dus dankzij haar 2 tickets kunnen kopen en ik zal je nu alvast in één woord verklappen hoe het was: AWESOME!!! =D

Afgelopen woensdag 1 juni 2016 was het zover: ik ging Adele zien. Sinds haar eerste album ben ik fan en ik zei altijd ‘mocht ze ooit in NL komen voor een concert dan wil ik heen!’. A dream come true dus =)

15

We zijn er! We waren natuurlijk veel te vroeg, dus we waren één van de eersten daar

1

Met Adele op de foto ;)

2

Zo kwamen wij binnen. We waren er nog nooit geweest (Ziggo dome) en it was huge!

3

De aardige mevr. die de plaatsen aanwees wilde wel een foto van ons maken. Tadaaa!

7

We hadden nog een uur te doden dus wat doen we dan?!….

8

Juist! Gekke bekken selfies maken XD

6

Ik was echt super hyper, ik had er zó naar uit gekeken! Wieeehhhhh

5

Dit vind ik zo’n mooie foto (fotocredits voor babe). ‘Waiting for Adele’

We waren er dus heel erg op tijd en we zagen de zaal helemaal vollopen. Opeens was het superdruk en moest het wel bijna beginnen. Er was een hoofdpodium, maar ook een klein podium in het midden van de zaal. Op een gegeven moment zagen we wat beveiligingsmannetjes met een grote zwarte box, die rolden ze naar het middelste podium. Ik zei toen nog voor de grap: ‘Kijk, daar zit Adele in!’. Lol. Drie keer raden wie daar dus echt in zat: Juist Adele! Op die manier kon ze ongezien naar het middelste podium komen en vanuit daar het prachtige concert starten! Aan het eind van deze blog zie je onze (korte) filmpjes!

Ze begon dus met het nummer ‘Hello’ (duh, om met iets anders te starten zou maar gek zijn) en ik kreeg er echt kippenvel van. Twee uur lang genieten van deze prachtige, grappige, leuke en mooie vrouw. Serieus, ze kletst lekker tussen de nummers door en ze is écht super grappig. We hebben ons suf gelachen :D

11

Hellloooooo

Ze had de hele show deze prachtige jurk aan, sowieso al wauw, maar als ze dan ook nog haar mond open doet en práchtig (zuiver!) zingt….mijn hart maakte overuren! Ik klink lichtelijk hysterisch (I know), maar dit was echt het tofste wat ik ooit heb mee gemaakt qua vermaak. LOVED IT!

12

Dit was na de show en ik moest echt huilen joh haha. Zó mooi vond ik. Je ziet mij ook helemaal glowen van geluk. Adele <3

13

Dit was ook zo’n mooi moment. Aan het einde van de show gingen er op meerdere plaatsen één of ander megakanon open met echt miljoeeeeenen kleine papier snippertjes. Echt magical en wéér een wauw-moment.

16

Natuurlijk heb ik een handvol van die snippers meegenomen als aandenken. Volgens mij heb ik de hele verzameling (ik had er ook een stuk of 50 ofzo lol). Er staan delen van haar songteksten op of bijvoorbeeld een bedankje ‘Thanks for coming x’. Superleuk en origineel! Ik heb er dus een handvol van gepakt en ik heb er twee leuke ideeën voor. Later meer hierover op mijn blog =)

En dan nu de korte filmpjes. Helaas was ons geheugen eerder vol dan gedacht, maar dan hebben jullie toch een kleine impressie hoe het was.

Dit eerste filmpje is van de opening, waar ze begint met het nummer ‘Hello’.

Dit tweede filmpje is van mijn favoriete nummer ever ‘Someone like you’ (huilie huilie…)

Hier vroeg ze iedereen om de flashlight van je mobiele telefoon aan te doen, wauwie!

 

Babe en ik vonden het echt rete gaaf om dit mee te mogen maken. Adele kan ook live echt héél mooi en zuiver zingen. Ze kan erg goed kletsen en daarbij is ze dus ook echt super grappig en vertelde ze verhalen waar je echt dubbel om lag. Eén verhaal die mij het meest is bij gebleven is dat ze vertelde dat ze in Amsterdam in een speelgoedwinkel was gelopen. Daar had ze één of ander handig kleed gevonden. Al het speelgoed van je kind kon je op dat kleed leggen en dat kleed kon je dan dubbelvouwen zodat het een tas werd. Ideaal vond ze. Ze zei nog ‘why didn’t I think of that’. Zo begon ze een aantal voorbeelden te noemen van briljante (simpele) ideeën en iedere keer zei ze daar dan achteraan ‘You could have thought of that. But you didn’t!’. Natuurlijk is dit véél leuker als je erbij was hihi.

Dus, in een aantal woorden samengevat: WAUW, AWESOME, GAAF, SUPER, MAGICAL, LOVE en gewoon rete tof! =D

Had jij ook een ticket of was je één van de pechvogels die geen kon bemachtigen?

Liefs!

 

15 gedachtes over “Adele concert Amsterdam

  1. Wat geweldig dat jullie zo hebben genoten. En mooie filmpjes hebben jullie gemaakt. Ragonda een moeder van mijn oppaskindje van vroeger was er ook. Ook zij had gehuild. Ik kan mij er iets bij voorstellen als ik naar de filmpjes kijk. Xx P & M

    Like

  2. Klopt! Dat zei je inderdaad al heel lang. … mocht ze ooit een concert in nl geven. ..haha blij voor je dat het zo mooi was! (Huile, huile) vond ik echt grappig hahaha

    Liked by 1 persoon

  3. Supermooi om te lezen hoe enthousiast je bent over Adele. Ik kan me dat echt voorstellen dat je dat met een concert hebt. (Ik heb alleen persoonlijk niks met Adele, ik snap dat mensen het mooi kunnen vinden, maar ik behoor geloof ik tot de kleine minderheid die het helemaal niks vind)

    Like

  4. Aaah wat leuk dat je het zo enorm naar je zin hebt gehad. Het spat van je tekst af :) Ik was er vrijdag! Vond het ook geweldig, ze is zo goed he?! Ongelooflijk. Zou volgende keer ook zo weer gaan.

    Like

  5. Wauw dat zelfs de papiersnippertjes in detail geweldig zijn. Ik hoor zoveel goeds over haar concerten en dat kan ook niet anders met zo’n geweldige stem. Tof dat je heen bent geweest, als ik naar een concert zou gaan dan zou ik ook echt wel naar een concert van Adele willen! Een heerlijk positief artikel dit, leuk! :D

    Like

  6. Pingback: Nieuwe gadget – Jawbone Up Move | Life of Pirre

  7. Ooooh ik krijg van je filmpjes achter mijn computer kippenvel! Ik vind het zo erg dat ik geen kaartjes heb kunnen bemachtigen. Ik hoop dat ze weer naar Nederland of Belgie komt, misschien dat het dan lukt..

    Like

  8. Pingback: Adele – memory | Life of Pirre

Geef een reactie

