Grumpy granny

Wat had ik gisteren een flutdag zeg! Alles zat tegen en niets zat mee.

Heb je dat ook wel eens? Een dag hebben waar echt ALLES tegen zit en alles stom is en niets leuk?!

Nou, zo’n dag had ik vandaag (als jij dit leest gisteren). Ik was alleen op mijn werk, ik kwam allerlei irritante en onhandige dingen tegen die ik zelf moest oplossen en  het wilde allemaal niet en arrghh!

Als ik eenmaal in zo’n flow zit dan komt het vaak ook niet meer goed diezelfde dag. Ik reed dan ook enorm chaggie naar huis en ik had babe van te voren al gewaarschuwd dat ik niet te genieten was (arme babe…).

Onderweg naar huis leken alle verkeerhufters zich ook nog opeens allemaal op mijn route te bevinden en mijn auto toeter heeft dan ook goed warm kunnen draaien (echt hoor wat een asociaal rij gedrag). En dan ook nog geen parkeerplek voor m’n huis vinden.

Ik heb me ook wel 38x gestoten gisteren en ik heb 23x iets laten vallen. Ik stikte bijna in m’n eigen slokje water en ik deed mijn duim echt *piep* zeer!

Oftewel een officiële FLUTDAG!!

Gelukkig werd ik heeeeeel lief thuis ontvangen met het warme eten al gekookt en vele lieve knuffels van babe. Dan is mijn dag meteen weer goed <3

Wanneer had jij je allergrootste flutdag en waarom?

Liefs!

Ps: niet het korreltje zout vergeten he!

2 gedachtes over “Grumpy granny

  1. Haha ja zo herkenbaar! Ik heb dat altijd voor mijn menstruatie, verschrikkelijk. Alles doet pijn, mijn humeur is als doods, mijn geheugen als een zeef en ik word altijd heel onhandig dan. Beter geen dingen doen waarbij ik mezelf kan verwonden of iets kapot kan maken. Eén keer heb ik tijdens die periode een bak bloem door de keuken gegooid inclusief over mijn schoonmoeder heen. Per ongeluk natuurlijk, maar best beschamend haha

    Like

Geef een reactie

