Hieperdepiep, 2 jaar!

Supertof, mijn blog bestaat vandaag precies 2 jaar! Ik heb weer leuke feitjes, cijfertjes en weetjes op een rijtje gezet. Een goede reden voor een klein feestje =D

Hieperdepieperdepieppppppp HOERA! Mijn blogverjaardag is precíes vandaag! Vandaag twee jaar geleden zetten ik mijn eerste plog online en ik was meteen om. Dit wilde ik blijven doen en kijk, hoppa, opeens zijn we twee jaar verder!

Nog steeds kan ik zeggen dat ik helemaal achter mijn blog sta. Het is mijn blog, waar je nog steeds van alles en nog wat over mij kan lezen. Wat ik mee maak, wat ik denk, waar ik mij aan erger, waar ik liefde in vind en waar ik regelmatig een ‘yay, roze!’ momentje met jullie deel.

Net als bij mijn 1e blogverjaardag heb ik even weer wat feitjes opgezocht over mijn blog, statistieken, zoektermen enz. Ik zie progress haha ;)

Volgers WordPress begin: 0
Volgers WordPress 1 jaar blog: 19
Volgers WordPress heden: 37

Volgers Bloglovin’ begin: 0
Volgers Bloglovin’ 1 jaar blog: 18
Volgers Bloglovin’ heden: 43

Hoogste aantal bezichtigingen op 1 dag: 271 (= het oude record, niet veranderd)
Aantal weergaven tot en met nu: 21.366
Aantal bezoekers tot en met nu: 6.371

Top 5 best gelezen post van 2016: 1) ons huis, 2) granny hair, 3) ons huis #2, 4) secret project, 5) mijn verhaal #update

Meest gebruikte zoektermen: megapirre, 3 jaar samen, uitgezakte krullen, granny grijs haar nu lila help (lol @ die laatste, been there/done that).
Top 5 landen die mijn blog bekijken: 1) Nederland (18.900 bezichtigingen), 2) België (1.201), 3) Verenigde Staten (421), 4) Duitsland (203), 5) Colombia (92).

Yayyy, leuk toch?! Ik vind het vooral zelf ook zo leuk en daar gaat het om! Ik kijk regelmatig op mijn blog om een belevenis terug te lezen of te kijken. Handig als ik een bepaalde data wil weten of als ik gewoon weer even wil zwijmelen bij al die mooie dingen die ik mee maak :)

Posts waar ik het meest trots op ben: goodbye (over het stoppen van mijn geliefde sport), mijn verhaal (over mijn acne probleem), introvert (over mijn persoonlijkheid) en natuurlijk mijn tattoo.

Leukste reactie ever: ik kan nog steeds niet kiezen, alle reacties zijn zo leuk/grappig/begrijpelijk/troostend en lief!

Zoveel leuke mensen nemen een kijkje op mijn blog en dus in mijn leven *joehoeee, zwaai zwaai!* en ik vind dat echt heel leuk. Dus mensjes: bedankt voor jullie bezoekjes en reacties =D

Dit was het weer! Ik heb lekker vrij om mijn 2e blogverjaardag. Dit houdt dus meestal in dat ik helemaal NIETS ga doen (of ga shoppen lol). Een virtueel stukje taart voor jullie allemaal, fijne dag!

Welke blog van mij is jou het meest bij gebleven?

Liefs!

6 gedachtes over “Hieperdepiep, 2 jaar!

  1. Van harte gefeliciteerd met je 2 jarig jubileum. Wat fijn. Ik geniet er elke keer van. Vooral als je gaat showen in je nieuwe kleren. Zo mooi. Xx P & M

    Like

Geef een reactie

