Nieuw Cluse horloge

Ik wil jullie graag weer wat moois en nieuws laten zien waar ik héél blij mee ben. Je ziet en leest het natuurlijk al, het is inderdaad mijn nieuwe horloge!

Afgelopen 25 april was het zo ver: babe en ik waren toen precies 5 jaar samen! Je kon er hier al wat meer over lezen. Vijf hele jaren samen, dat moest natuurlijk gevierd worden. We zijn een lang weekendje weg geweest naar de Veluwe (komt nog een blog van) en ik kreeg een héél mooi cadeau. Ik kreeg namelijk een prachtig horloge van Cluse die als nummer 1 op mijn wishlist stond. YAY!! =D

collage 3

Toen ik een poosje terug weer veel te veel minuten door Instagram scrolde zag ik opeens een gesponsord bericht (ja, dat doen ze slim!) van Cluse. Ik zag dat horloge en ik kreeg gewoon bijna hartjes in m’n ogen…Wauwieeee, die MOEST ik hebben. De afbeelding sloeg ik op, liet het nog aan babe zien en vervolgens droomde ik verder. Voor iets wat ik niet nodig had vond ik het nog best prijzig, dus tja…maar even niet (héél af en toe maak ik best verstandige keuzes).

collage 1

En toen was het zo ver tijdens ons weekendje weg: cadeautjestijd! Ik kreeg mijn gewenste Cluse horloge. Kijk hoe gaaf het ook is ingepakt! Die stickers op de voorkant van het doosje is de creativiteit van babe zelf (hoe schattig, hij had die stickers in een lade gevonden en dacht ‘ja, leuk!’ =D). Er zit nog een leuk kaartje bij en een notitie van diegene die het heeft ingepakt met een bedankje omdat het bij hun is besteld. Ook zit het horloge is een prachtig leren opberg etui.

collage 2

Ik ben er zó blij mee! Hij is helemaal zwart/grijs en voornamelijk met een matte look Het enige wat echt glanst is het glasplaatje van het klokje. De clipsluiting is makkelijk te verstellen en het past dus eigenlijk altijd. Ik heb een aantal jaar geleden ook een horloge van babe gekregen (een mooie rosé kleurige, glanzende), dus dit is totaal iets anders wat het juist leuker maakt.

Zoals je ziet ben ik superblij met dit prachtige cadeau (thnx babe <3). Van te voren wist ik natuurlijk niet waar die vandaan kwam, maar nu inmiddels wel. Babe heeft het besteld bij Brainy Days. Tip van de dag: ga in hemelsnaam NIET op de website kijken als je totaal blut bent, want er zijn véél te veel leuke hebbe dingetjes! Van kettingen, horloges, lampen tot tassen en te veel leuke woonaccessoires. Ik kan je vertellen: ik heb een nieuwe favoriete website er bij.

Ps: dit is geen gesponsorde blog (mocht je dat denken), ik ben gewoon heel enthousiast over Cluse en Brainy days!

Kende jij Cluse en Brainy days al?

Liefs!

10 gedachtes over “Nieuw Cluse horloge

  1. Haha, het is bijna weekend…wedden dat je dan tóch even gaat kijken?! Ennuhhh don’t blame me als je je blut koopt, ik heb je er voor gewaarschuwd ;)

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #6 | Life of Pirre

  3. Pingback: Weekendje weg – Hoenderloo (Veluwe) | Life of Pirre

Geef een reactie

