Liefde is #5

Babe is gewoon heel erg lief en daarom vandaag weer een Liefde is! Wat voor mij echte liefde is? Dat lees je hier.

Jaaaa, ik heb inmiddels weer zoveel lieve momentjes mee mogen maken met babe dat ik ze graag voor eeuwig vast wil leggen. Deze kleine, lieve, ontroerende en schattige momentjes zijn voor mij liefde <3 Mocht je trouwens het vorige deel nog niet gezien hebben, dat kan je hier teruglezen.

Liefde is…

1) Elkaar al stoeiend en dubbel van het lachen van de bank af duwen
2) Met elkaar toekomstige kindernamen bedenken
3) Mij liefdevol terugfluiten omdat ik de laptop op zou ruimen maar niet had gedaan
4) ’s Morgens voor het raam mij uitzwaaien als ik naar mijn werk ga
5) Een hartje van honing in mijn yoghurt maken
6) Mij zakdoekjes op bed brengen omdat ik zo verkouden/ziekjes was

collage

7) Een berg fruit kopen omdat ik met griep op de bank lag
8) Dat hij ijsjes koopt van de plaatselijke ijsco-fiets-kar om je beter te laten voelen
10) Als hij uit zichzelf zegt dat je er wat dunner uit ziet (omdat we minder toetjes eten ;p)
11) Wanneer hij ’s avonds thuis komt en jou uit bed haalt omdat hij je de prachtige kleuren van de zonsondergang wil laten zien (ook al was dat mooie kleurenpalet alweer weg)
12) Uren lang op/in bed liggen en het hebben over van alles en nog wat

Nouuu, super lief toch?! Ik heb maar geluk met mijn liefste vriendje ever! Tot zo ver deel 5 van deze rubriek.

Heb jij de afgelopen tijd nog een lief/leuk/schattig/mooi momentje meegemaakt?

Liefs!

9 gedachtes over “Liefde is #5

    • Jij en ik hebben gewoon de allerliefste man v.d. wereld. Ik zet ook overal hartjes in. In boter in stroop in kaas e.z.v. dat is liefde. Xx P & M

      Like

  1. Dat is echt heel lief, koesteren zou ik zeggen en ja ik heb ook mijn momentjes mee gemaakt, samen met mijn beste vriend, liefde kan ook in een vriendschap zitten. Zou het zelfs moeten zitten ;-)

    X

    Like

Geef een reactie

