Mirror Mirror #5

Weer een nieuwe Mirror Mirror dus nieuwe foto’s van mijn kleding. Vind je dit niet interessant, klik dan vooral niet verder. Ben je wel benieuwd: gaat uw gang ;p

Als je mijn Mirror Mirror #4 ook hebt gezien dan weet je dat ik daar een uitdaging ben aangegaan met mijzelf. Ik mocht een week lang geen broek dragen. Dus alleen rokjes en jurkjes. Nou, dat was nog best lastig kan ik je vertellen. Ik woon echt in een broek (spijkerbroek, zwarte broek, onesie-broek, pyjamabroek, chillbroek), maar dat mocht nu dus niet. Ik ben, als zeg ik het zelf, best creatief geweest en ik heb eens goed gebruik gemaakt van mijn eigen kleding die (soms al veel te lang) in mijn kledingkast ligt.

collage 1

  1. Jasje H&M, shirtje C&A, rok HEMA, schoenen Invito (?)
  2. Watervalvest Primark, Jurkje Pull & Bear, laarsjes Van Haren, Ketting Bijoux Brigitte
  3. Blouse Wibra, Rokje M&S mode, laarsjes Van Haren

Ik begon de eerste twee dagen in het zwart/wit zoals jullie hierboven zien, lekker ‘veilig’. Ik vond de eerste twee outfits heel geslaagd. Het zat lekker (behalve de panty, die dingen zitten nóóit lekker) en ik voelde mij er prettig in. Bijnaaaaa net zo prettig als in een broek. De derde outfit met het bruine rokje vond ik minder handig. Wel leuk, maar niet praktisch. Het blouseje zit namelijk in het rokje en iedere keer als ik dan gezeten had en weer opstond dan zat het niet meer goed. Super irritant vind ik dat soort dingen. Misschien de volgende keer gewoon een longsleeve er boven ofzo. Ook vond ik het jammer dat het rokje zo naar boven kruipt en niet goed op de plek blijft zitten. Iemand hier misschien nog een briljante tip voor?!

collage 2

  1. Shirt Primark, rok klein winkeltje in Groningen/onbekend, schoenen Invito (?), ketting onbekend
  2. Jasje C&A, shirt H&M, rok HEMA, schoenen Invito (?)
  3. Bodywarmer nep leer Primark, longsleeve Trekpleister, rok HEMA, laarsjes Van Haren

Op dag 4 en 5 had ik de kleur rood ontdekt, ik vind die outfits ook het leukst! Love die rode rok (die ik overigens ook in het leger-groen heb). Er zit een brede elastieken band bovenaan en dat zit echt lekker. Daarbij het is het ook een fijn en stevig stofje. Bij zo’n strakke rok zie je nog wel eens een eet-buikje (you know, na het eten heb je opeens een 5-maanden-zwanger buik), dus zo’n wijd shirt erboven is het echt ideaal XD. Die rokken in de laatste twee outfits komen allebei van de HEMA, ook die zijn erg fijn. HEMA heeft best leuke kleding soms, ik kwam daar eerder eigenlijk nooit. Dus: tip van de dag, de HEMA! Ik moet trouwens even eerlijk toegeven dat die laatste outfitfoto niet uit dezelfde week is, die is meer recent. Ik vond het alleen zo lelijk om in de eerste collage 3 foto’s te hebben en in de tweede collage maar 2 haha. Hej, ik zeg het tenminste eerlijk (voordat je het aan de lengte van mijn haar ziet of de stand van de zon/lichtinval ofzo ;p).

Terug naar de geen-broeken-dragen-week: ik vond ‘em geslaagd! Ik werd er erg creatief van en ik vond het nog leuk ook! Grappig hoeveel toffe kledingstukken je in je eigen kast kan ontdekken. Ik heb alleen wel nog steeds een hekel aan panty’s, het eerste wat ik vrijdagavond deed was een chill BROEK aantrekken =)

Wat draag jij het meest: broeken of rokken/jurken?

Liefs!

12 gedachtes over “Mirror Mirror #5

  1. Jeetje, bij mij hangt de keuze van mijn kleding af naar wat ik ga doen of waar ik heen ga of niet… Ik draag heel graag maxi jurken bijv. maar in mijn werk of op de fiets niet handig, dus op mijn werk spijkerbroek, het is een dagbesteding in creatieve zin dus lijm, verf, potloden en je kunt het zo gek niet bedenken, dus spijkerbroek met een shirt die vies mag worden.

    Thuis, draag ik het liefst mijn maxi jurken, maar pas na de huishouding, en een oude strandjurk die buiten niet meer kan, is mijn ochtendtenue waar ik ook in huishoud, hahahaha

    Rokjes, ik heb er twee, twee favorieten en ja… die draag ik als ik naar een afspraak ga, omdat een maxi jurk dan weer te overdreven is vaak.. casual en toch vrouwelijk.

    en mijn korte rokje wil ik ook nog weleens op een gewone dag dragen dat ik ook naar de stad ga op de fiets, met een legging eronder, in de winter dan ;-)

    X

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #6 | Life of Pirre

Geef een reactie

