Mijn verhaal – update

Weten jullie nog dat ik ergens in augustus vorig jaar mijn verhaal online zette? Ik vond dat toen best spannend om te doen. Vandaag geef ik je een update. Ben je benieuwd hoe het nu met mijn huid is?

Augustus vorig jaar kwam mijn verhaal online. Jeetje wat is dat alweer een poos geleden zeg. Ik weet echter nog precies hoe (lichtelijk) nerveus is was om mijn verhaal online te zetten. Nadat ik er een tijdje over getwijfeld had, besloot ik het toch maar gewoon te doen. Ik vertelde jullie toen over mijn aller (aller!) slechtste vriend: acne.

Je kan mijn hele verhaal van toen hier teruglezen, maar in het kort: ik had al jáááren last van acne op mijn gezicht. Voornamelijk op mijn kin. Toen het na het zoveelste zalfje wéér terugkwam had ik er schoon genoeg van en besloot ik iets anders te proberen. Op verschillende blogs las ik zeer goede recensies over de productenlijn van Paula’s Choice dat ik dat (eigenlijk uit pure wanhoop) ook maar ging proberen. Welke producten ik precies in mijn dagelijkse routine gebruik kan je ook in dat eerste ‘Mijn verhaal’ artikel teruglezen.

Ik ben nu (bijna) een jaar verder en ik kan je zeggen: HET HELPT!! =D

Man oh man, je kan mij niet blijer maken (nee, zélfs niet met een hotel-ontbijtje)! Ik werd er op een gegeven moment best wel een beetje down van. Ik was toen bijna 30 en ik had nog steeds last van (hormonale) acne. Ik zei altijd: ze kunnen wel allerlei r*te moeilijke operaties uitvoeren zoals een harttransplantatie, maar acne van mijn gezicht af krijgen, ho maar. Tja, zo ga je dan denken…

Natuurlijk kwam ik met make-up ook een heel eind, maar dat wilde ik eigenlijk helemaal niet. Foundation maakte het alleen maar erger en het voelde erg ‘opgesloten’ en niet fijn. Met make-up op vond ik dat ik mijzelf ging verstoppen en dat wilde ik niet! Ik voelde mij van buiten, maar ook van binnen niet mooi en dat gevoel sucks kan ik je vertellen.

Ik ben dus de exfoliant gel van Paula’s Choice gaan gebruiken en al vrij snel merkte ik verbetering. Ik voelde mij daardoor ook steeds blijer en meer open/spontaan worden. Ik kon weer diegene zijn die ik van binnen ook was en hoe ik wilde zijn. Yay for that =D

In het begin was ik nog steeds een beetje bang dat het na een aantal maanden tóch weer terug zou komen, maar tot aan de dag van vandaag is dat niet het geval. Ik ben ook ZÓ blij dat dit gewoon helpt! Daarom schrijf ik er nog een keer over hier op mijn blog. Ik weet dat er mensen zijn met hetzelfde vervelende probleem en ik wil je dus ook écht aanraden om dit product te gaan proberen. En nee, ik krijg hier geen geld voor (zou wel leuk zijn haha), maar misschien kan ik zo iemand helpen (dat is nog veel leuker!) om weer zichzelf te zijn, zonder die vervelende acne.

Ik gebruik van Paula’s Choice de Skin Perfecting BHA 2% gel exfoliant. In een flacon zit 100 ml en kost €28,71 euro (volgens mij is dat een aanbieding, normaal €31,90 euro zie ik) exclusief verzendkosten. Eén druk op het pompje per avond is genoeg en je kan er zeer lang mee doen. Mijn eerste flacon (gekocht juni 2015) is nog steeds niet leeg. Ik kan je zeggen: ook al was een flacon €80,- euro, dan nog vond ik het méér dan de moeite waard. Een zuiver huidje én je kan er heel lang mee doen, beter wordt het niet.

Iedere huid is natuurlijk verschillend. Daarom raad ik je ook aan om je eerst goed in te lezen over de verschillende mogelijkheden en producten. Wil je meer weten over de producten van Paula’s Choice dan kan je kijken op hun website. Misschien kom je daar mijn lovende recensie ook nog wel ergens tegen (ja mensen, dat doe ik dus nooit, maar hiervoor wilde ik dat graag schrijven).

Samengevat: ik ben nog steeds lyrisch over dit product. Mijn huid is niet alleen opgeknapt qua acne, maar voelt ook veel zachter aan en ziet er beter uit. Van acne is totaal geen sprake meer (op héél af en toe een pukkeltje na) en daar ben ik zoooo bij mee.

En omdat foto’s meer zeggen dat 1000 woorden, hier nog een aantal before & after foto’s (zie dus meer foto’s in het eerste artikel). Op deze foto’s draag ik overigens geen of nauwelijks foundation en zie je gelijk mijn haar transformatie ;p

acne collage

Ken of ben jij iemand met een onrustige huid? Ik zou zeggen: probeer het eens. Hopelijk ben je er net zo mee geholpen als ik.

Liefs!

6 gedachtes over “Mijn verhaal – update

  1. Pingback: Hieperdepiep, 2 jaar! | Life of Pirre

Geef een reactie

