Adidasjes

Oops I did it again… Ik denk jullie direct weten wat ik heb gekocht ;p

Oehhh, ik was opslag verliefd. En ja, dat klopt, dat heb ik vaker bij spullen. Nouja, vooral bij schoenen. Of brillen. Of tassen. Of shawls. Of jassen. Nouja, goed.

Liep ik in deze ergernisjes blog nog te zeuren dat ik bepaalde hele toffe sneakers nergens kon vinden, nevermind that! Ik heb inmiddels véél mooiere gekocht haha. Ik zag ze voor het eerst voorbij komen in één of ander Instagram account en toen dacht ik oehhhh, bloemetjes! Ik wilde nog graag sneakers voor de zomer, van die mooie (bijna lichtgevende) witte ofzo. Dit in combinatie met bloemetjes (love printjes!) en ik was niet te stoppen.

Ik ging eerst, heel verstandig al zeg ik het zelf, de schoenen passen in de winkel. Dat waren weliswaar niet de schoenen met de bloemetjes, maar wel hetzelfde soort schoen. Op die manier kon ik de juiste maat uitkiezen om ze vervolgens online (www.adidas.nl) te bestellen. En nee, hier krijg ik geen geld voor, dit is gewoon een hele goede gratis tip van mij voor jullie ;p

collage 1

*tatatataaaa* Zijn ze niet gaaf? Cool? Tof? Mooi? Geweldig? Uniek?! Vind ik wel. Ze lopen echt heel lekker en ook een leuke bijkomstigheid: niet IEDEREEN heeft deze. Witte Adidasjes zijn nu natuurlijk erg populair, vooral met een gekleurd stukje bij de hak. Erg leuk hoor, maar als 80% van Nederland er al mee loopt vind ik het al niet meer tof.

outfitfoto

En ze zijn goed te combineren! Hier een (headless) foto van een wat stoerdere outfit.

Net als mijn nieuwe bril, wilde ik dit ook gewoon ‘even laten zien’. Vind ik leuk. Deze schoenen waren trouwens €95,- en zonder verzendkosten. Ik had ze binnen 4 dagen (geloof ik?) al binnen, ondanks dat ik heel onnozel mijn eigen postcode verkeerd had ingevuld haha.

Welke sneakers (schoenen) zou jij nog graag willen hebben?

Liefs!

14 gedachtes over “Adidasjes

  1. Ik draag om verschillende redenen dus orthopedische schoenen, welke ik zelf mag ontwerpen binnen mijn ‘recept’ en het volgende paar mag van de zomer, dan ga ik weer gympen laten maken, of voor het eerst eigenlijk…. De jouwe zien er gaaf uit, maar pas ik dus niet eens in, hahaha

    X

    Like

  2. Wat zijn ze tof! Ik koop zo min mogelijk schoenen hahaha. Vind schoenen winkelen ook echt verschrikkelijk. Ik heb nu schoenen nodig voor onder een galajurk en zie er nu al tegenop die te moeten gaan zoeken ;)

    Like

  3. Ik vind ze erg leuk! Wat ik nog zou willen hebben, ik zag (denk alweer een jaar geleden) een keer mooie mintgroene nikes voorbij komen, met het logo in paarse bloemenmotief, geweldig, maar ik heb ze helaas nooit kunnen vinden.

    Like

  4. Gaaf! Ik loop zelf eigenlijk altijd op zwarte allstars, haha! behalve op feestjes, Dan haal ik het nog wel eens in mijn hoofd om hakken aan te trekken (vaak met alle gevolgen van dien)

    Like

  5. Ze zijn echt gaaf! Ben zelf behoorlijk sneakerfan, ga mn aantal paar schoenen ook maar niet tellen haha! Maar aantal keer in Amerika geweest de laatste jaren en daar scheelt het aanzienlijk in prijs, dus ik kwam elke keer met een behoorlijk aantal sneakers terug (zal maar geen aantallen noemen haha)

    Like

    • Nou ben ik wel heeeeeeel benieuwd hoeveel je er hebt haha. Trust me: ik zal er niet van schrikken (ik weet niet of je mijn schoenen stash blog heb gezien? Lol) 😇

      Like

      • Uhm haha, *schaam* ben toevallig vorig jaar en het jaar ervoor in Amerika geweest en beide keren kwam ik met 11 paar sneakers terug *bloos*

        Ik ga even terugkijken, weet niet zeker of ik hem gezien heb haha!

        Like

  6. Pingback: Mirror Mirror #7 | Life of Pirre

Geef een reactie

