5 jaar samen

Wauw, babe en ik zijn (bijna) 5 jaar samen! Weet je wel hoe lang dat is?! Ik kan er zelf bijna niet bij…

Op 25 april 2011 hadden babe en ik onze eerste date. Hoe dat precies ging heb ik hier al eens eerder in een blog beschreven. Op 25 april 2016 zijn wij dus al VIJF jaar samen. Als in: 5 jaar. Dat is 60 maanden. Wat ruim 260 weken is. Of 1.826 dagen. Ook wel 43.829 uren. Dit is 2.629.743 minuten. En het is 157784630 seconden! (lang leve het rekenwonder Google hihi). WAUW wat is 5 jaar al lang.

Waar is die tijd gebleven zeg? Ik kan het mij nog goed herinneren dat wij onze eerste date hadden (op tweede paasdag toen) en dat mijn moeder mij (aantal maanden later) op een gegeven moment door had dat ik niet met een vriendinnetje uit eten was, maar met babe XD. Dit kwam trouwens omdat ze mij belde en ik moest lachen omdat babe mij tijdens het bellen aan het kietelen was. Vervelend ventje dat het was (en nog steeds ;p). Ik weet nog dat wij voor het eerst elkaars familie gingen ontmoeten, iehhhh spannend. Dat we voor het eerst ‘I love you’ tegen elkaar zeiden, want dat zeggen we eigenlijk altijd in het Engels.

collage zwartwit

En nu?! Nu zijn wij al 5 jaar samen, waarvan we al ruim 1 jaar samenwonen. Zijn we samen op fantastische vakantie bestemmingen geweest, beleven we de leukste dingen samen,  maar delen we ook de minder leuke momenten met elkaar en zijn we samen al 60 jaar geworden. Van gezellig boodschappen doen, uitstapjes, rondje fietsen, samen huilen, diepgaande gesprekken voeren, samen heel veel lachen, af en toe elkaar een beetje afsnauwen, heel veel knuffelen, tot aan dubbel liggen op de bank door een suffe uitspraak van één van ons.

collage kleur

I love it dat we zo heerlijk onnozel met elkaar kunnen doen, lachen om de stomste dingen, kletsen over dingen die we niet uit kunnen staan (ook heel grappig) en minstens 1x per dag met een rare smoel op de foto. Ik kan eerlijk zeggen dat ik helemaal mijzelf kan zijn bij jou.

Het klinkt zo heerlijk slijmerig en cliché (sorry mensjes), maar ik geloof echt dat wij bij elkaar horen. Dat wij elkaar hebben gevonden was vast ‘meant to be’. Ik kan mij in ieder geval geen leven voorstellen zonder jou en tja… dan zit het geloof ik wel goed =D

samen

Ik verheug mij er op om samen met jou oud te worden, samen ons rimpelhondje uit te laten, samen kindjes (hopen) te krijgen, ze samen op te voeden, samen oppassen op onze kleinkinderen, samen hand in hand achter een rollator een rondje te wandelen en als we dan toch uiteindelijk (als we samen minstens  220 jaar zijn) zullen sterven doe ik dat het liefst  samen met jou.

Dus babe: let’s grow old together!

Liefs!

8 gedachtes over “5 jaar samen

  1. Pingback: Nieuw Cluse horloge | Life of Pirre

  2. Pingback: Weekendje weg – Hoenderloo (Veluwe) | Life of Pirre

Geef een reactie

