Nieuwe bril

Het is niet dat ik een nieuwe bril nodig had (geef ik meteen toe), maar deze was zó leuk dat ik het écht niet kon laten liggen. Check m’n nieuwe bril!

I know, ik heb al heel veel brillen. Maar toen ik ‘even’ mijn huidige bril ging laten oppoetsen bij de Hans Anders zag ik deze bril hangen en dacht ik: héél eventjes proberen. En tja. Als je verliefd bent ben je verliefd! Ik MOEST ‘em hebben. Stiekem wist ik ook wel dat er een aanbieding aan de gang was: tweede bril gratis. Nou helaas viel dat een beetje tegen (iets met een onduidelijke website, onduidelijk prijzen en uiteindelijk geen vergoeding van je zorgverzekeraar), dus hield ik het maar op één bril. Maar wel een HELE mooie =D

Ik vind het tof om (goedkopere) brillen te kopen. Ik heb niet zo’n hele erge afwijking aan mijn ogen dus in principe kan ik alle brillen op. Bij de zogenaamde prijsvechters en budgetmerken winkels kan ik dus altijd zeer goed terecht! Daarbij heb ik liever 4 goedkopere brillen dan 1 hele dure. Kan ik lekker veel afwisselen en het kost geen dr*l ;)

Een poosje geleden heb ik een hele blog geschreven over mijn (toenmalige) brillen stash. Wil je die terug lezen? Klik! Daarna heb ik veel oude brillen ingeleverd voor het goede doel. Trouwens wel interessant om te zien (vind ik), op de foto’s in die blog zie je dat mijn huid van acne aan het genezen is, nu (zie onderstaande foto’s) is het helemaal weg! Later hierover meer op m’n blog.

Terug naar mijn nieuwe bril! Het is eigenlijk bijna helemaal hetzelfde model als mijn vorige bril, maar de kleuren en het patroon is anders. Hier onder de foto’s.

oude bril

Dit was mijn huidige (en nu dus oude) bril. Een beetje een rond model, wat ik erg mooi vind staan bij mijn bolle toet (lol). De kleuren zijn vrij donker en warm: bruin/grijzig in een soort van streeppatroon.

nieuwe bril 2

En dit is mijn nieuwste! Zoals je ziet: bijna hetzelfde model, alleen zijn de kleuren veel lichter. Roodachtige en karamelbruine vlekjes met hier en daar een paars/roze vlek. LOVE it! Ik vind ‘em ook veel frisser ofzo lijken.

nieuwe bril buiten

Beetje een nasty ‘don’t mess with me’ blik, maar het ging om het idee haha. Ik vind m’n bril namelijk ook heel mooi staan bij mijn favoriete shawl en bij m’n grijs/witte haar. Daarbij was het licht gewoon erg goed buiten. Dus yay, win-win.

Dat was het, wilde ik gewoon heel graag even delen XD

Zou jij ook wel een nieuwe bril willen en waarom?

Liefs!

11 gedachtes over “Nieuwe bril

  1. Wat staat die jou prachtig, het slankt inderdaad direct je bolle wangen af, niet dat ze zo heel bol waren, maar de look! Geweldig!

    Zelf ben ik niet bril dragend, alleen leesbril en dat maakt niet zoveel uit hoe dat eruit ziet voor mij, als ik maar kan lezen of kijken naar mijn haakwerk, hahaha het zijn ook nog van die brillen die je overal kunt kopen, ik ga voor de halve, zodat ik er ook nog overheen kan kijken.

    X

    Like

  2. Hij staat je heel mooi! Ik zou graag een nieuwe bril willen maar met een dubbele afwijking die ook best groot is, is het geen grapje glazen alleen al kosten rond de 500 euro ;( Wees blij met je kleine afwijking !

    Like

  3. Pingback: How you doin’ | Life of Pirre

Geef een reactie

