Een dagje…Zwolle!

Twee dagen weekend hadden we, dus tijd voor een dagje uit. Dit keer naar het mooie Zwolle! De plog staat voor je klaar, kijken maarrrrr.

Vorig weekend hoefde ik de zaterdag niet te werken en dat houdt in dat we twee dagen weekend hadden (LOVE it!). We vonden het leuk om weer eens een dagje weg te gaan. Daarbij was het echt prachtig weer, dus here we go! Van heel veel ijs, prachtige omgeving tot lekker shoppen, je ziet het in deze plog. Ohja, als je geen zin hebt in 40+ foto’s dan kan je beter weer weg gaan haha. Don’t say I didn’t warn youuuuu ;p Kijk je het wel helemaal uit? Dan zie je op het eind nog een super leuk bonus videootje!

1

Goedemorgen mensjesss (hier duidelijk nog niet helemaal wakker…)

2

*haaaallleeeelujahhhhh* Kijk m’n nieuw schoeisel daar in het zonnetje stralen =D

3

Ik deed m’n make-upje. Geen foundation. Ik heb alleen eyeliner, mascara en een wenkbrauw pootloodje gebruik.

4

Aardig goed gelukt vond ik! Ik ben nog steeds héél erg blij met mijn huid, hoe het nu is. Voorheen altijd acne op mijn kin, nu gelukkig weg! (hoe ik dat deed lees je in deze openhartige blog)

5

We hadden overheerlijk (en r*te dure!!) bolletjes gekocht voor het ontbijt en voor onderweg

7-7

Outfit van de dag. Ik vond deze toffe gekleurde sneakers weer in mijn eigen voorraad (m’n nieuwe schoenen wilde/durfde ik nog niet aan de hele dag. Als ze dan zeer zouden gaan doen dan was ik de pineut)

8

Wij zijn er klaar voor! Oh, en valt jullie nog iets op??…

9

Het foute uur (Q-music) was er op en tja…dan krijg je dus dit in de auto XD

10

Zwolle, we zijn er!

11

Babe wilde graag de Media Markt in (daarvoor is hij man), daar vond ik deze toffe kleur headphone (yay, roze!)

12

Er was markt en natuurlijk horen daar in deze tijd prachtige bloemetjes bij. Yayyy voor de lente!

13

Vertelde ik in mijn vorige ergernisjes blog nog dat ik deze schoenen nergens kon vinden en MOEST hebben, vandaag vond ik ze! Helaas alleen nog maar in een veel te grote maat, ze zijn landelijk uitverkocht werd ons gezegd. Stom!

14

In de zóveelste schoenenwinkel moest babe er even bij gaan zitten. Schattige foto toch!?

15

Loveee deze oranje/roze kleur. Zie je veel in schoenen/kleding nu! Daarbij is dit natuurlijk een coole manier om schoenen te showen. En ja, het draaide ook nog eens.

16

Tijd voor een ijsje. Nouja…ijsje? Dik vet groot (5 euro p.p.) IJS bedoel ik eigenlijk. En lekker dat het was (tevens onze lunch haha)

17

We zaten op een bankje bij het water, zó relaxt en fijn.

18-18

En ik was er ook ;)

19

We liepen terug langs het water, zo mooi en sfeervol.

21

Mooi!

22

Best boyfriend evaaaah <3

24

Eenmaal terug in het centrum kwamen we deze kerk tegen. Het is helemaal omgebouwd tot boekenwinkel. Erg mooi gedaan met oude kerk items er nog in gelaten. Wauw!

25-25

We kwamen terecht bij dit binnenhofje/pleintje. Zo mooi met die bloesembomen. Super gezellig ook met al die terrasjes.

26

Zo hebben we er wel een half uur op een bankje gezeten. Genieten.

27

Toen we weer verder gingen kwamen we deze mega-rij tegen! Dit was dus voor de ijssalon waar wij ons (mega)ijsje eerder hadden gekocht. Wowww, drukte.

28

We wilden een flesje drinken kopen bij de supermarkt. Babe ging alleen naar binnen, ik bewaakte de boel. Wat er in al die tasjes zit? Aardbeien, kiwi’s, tomaatjes, afbak bolletjes etc. De markt leeg gekocht ;)

29

Tijd voor voedsel! We vonden de ‘Wok & Go’ en dat was lekkerrrrr.

30

Op weg naar de auto kwamen we een parkje tegen. Ik vind de bomen altijd zo mooi, zo tegen de zon in.

33

KIJK dan hoe cute, geitjes!! <3

35

Even genieten van het uitzicht bij de diertjes (en van mijn good-hair-day haha). Nog steeds mooi grijs dankzij de zilvershampoo!

34

Do I need to say anything?!

36

Moe maar voldaan en nog even heerlijk aan het genieten bij het park/de kinderboerderij

38

Dit is grumpy donkey, hij vond babe wel lief geloof ik

39

Eenmaal weer thuis eindelijk een parkeerplek gevonden, naast deze twee briljante parkeerders. Het was niet eens een kwestie van fout parkeren, maar die (lichtelijke asociale) bakken pasten gewoon niet in het vak!

40

Onze markt-buit

41

Dit vind ik echt zó’n fijn moment aan het eind van een dag. Onesie aan en make-up eraf!

42

En omdat we nog niet genoeg gevre…uhh gegeten hadden kon dit er ook nog wel bij. Te koop bij de Aldi, beste aanrader OOIT!

43

We gingen onze lootjes checken en ja hoor: dikke vette prijs! (we waren er oprecht superblij mee haha)

44

Tijd voor een filmpje: Dead man falling. Babe en ik vonden ‘em wel tof! Ook een aanrader dus en nog leuker: staat gewoon op Netflix =D

45

De tijd dat we naar bed gingen. Lekker laat, maar ik sliep nog veel later.

En dan is het nu tijd voor de bonus video. Ik vind het TE schattig en ik wilde het graag met jullie delen. Komt ieeeee:

 

En hadden jullie het trouwens ontdekt op één van die eerste foto’s!? Viel je iets op aan mij? Juist ja, ik heb een nieuwe bril XD.

Zou jij wel of niet naar Zwolle gaan voor een dagje uit?

Liefs!

 

6 gedachtes over “Een dagje…Zwolle!

    • Haha grappig dat je dat zegt. Die shawl heb ik nog steeds (nog steeds verliefd op!) maar ik wilde ook graag een wat dunnere en deze kleuren vond ik zo leuk samen 😇

      Like

  1. Zo te zien hebben jullie een prachtige dag gehad. Zwolle is zo mooi. We zouden vandaag gaan maar het weer is niet echt mooi. Gaan over 14 dagen dan hebben ze mooi weer beloofd. Xx P & M

    Liked by 1 persoon

  2. Ik ben 1x in Zwolle geweest, samen met mijn beste vriend, om de Expo in de Fundatie te bezoeken ooit, in 2009, daarna nooit meer, het valt mij op dat vele bloggers ineens in Zwolle zitten, ik ga Amersfoort maar eens promoten, naar mijn idee, maar dat weet ik niet echt, nog mooier en gezelliger, hahahaha

    Leuk zo weer de foto’s erbij en de geitjes, ja lief, maar geen bokkesprongen, hahaha

    X

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

