Liefde is #4

Daar ben ik weer met een nieuwe Liefde is! Ik heb weer zoveel lieve momentjes mee gemaakt die ik graag met jullie wil delen.

Babe is lief. Gewoon standaard lief. Dit waardeer ik ontzettend en ik wil graag die lieve momentjes koesteren en terug kunnen lezen. Vandaar dat ik mijn Liefde is rubriek in het leven heb geroepen. En jullie hebben geluk, je mag/kan meelezen ;)

Liefde is…

1) Samen jouw fysio oefeningen (bijv. planken) doen omdat hij je wil stimuleren hierin
2) Een aai over je bol krijgen, zomaar
3) Een ontbijtje op bed krijgen op Valentijnsdag (met een extra ijsje na het avondeten!)
4) Je mobiel ’s nachts aan laten als hij nog niet thuis is
5) Als hij jouw croissantjes smeert en precies weet hoe je het gesmeerd wil hebben
6) Het hele avondeten-plan omgooien (omdat je zin had in iets totaal anders) en dat hij dat ook gewoon toelaat

uitgelichte afbeelding

7) Als hij alleen de afwas doet omdat jij haast had om naar je afspraak te gaan
8) Een nek-massage van hem krijgen na een intensieve danswedstrijd
9) De wc-rol iedere keer (stiekem) opnieuw ophangen nadat hij de wc-rol ‘verkeerd om’ heeft gehangen (sorry liefje! ;p)
10) Dat hij je mooi noemt als je in je lelijkste pyjama rondloopt

Zo, dat was het voor vandaag! Zitten er herkenbare lieve momentjes tussen voor jullie of hebben jullie nog een leuke (lieve!) toevoeging? Let me know, vind ik leuk :)

Liefs!

14 gedachtes over “Liefde is #4

  1. Pingback: Liefde is #5 | Life of Pirre

Geef een reactie

