Mirror Mirror #4

Jaa, daar ben ik weer! Het is blijft steeds langer licht buiten dus er kunnen weer outfit foto’s gemaakt worden. Benieuwd wat ik heb gedragen afgelopen periode?

Heerlijk! Het is al licht als ik wakker word en het is nog licht als ik thuiskom, love it! Dat houdt ook in dat er (na m’n werk) weer outfit foto’s gemaakt kunnen worden. Afgelopen periode heb ik allerlei leuke kleding aan gehad (al zeg ik het zelf XD) en dat wil ik graag met jullie delen. Niet zo lang geleden heb ik mijn kledingkast opnieuw uitgemest en daardoor heb ik weer veel dingen herontdekt. Altijd leuk: shoppen in je eigen kast! Mocht je trouwens de vorige Mirror Mirror gemist hebben…*klik*.

collage blousjes

In de categorie: blousejes ;p. Ik vind trouwens dat laatste jasje toch niet zo mooi bij die outfit…iemand nog een tips hoe dat (kortere) jasje leuk te combineren is?

  1. Blouse Mijn Tafel, broek Primark, laarsjes Van Haren
  2. Blouse New Yorker (van babe), broek C&A, hemdje Primark, schoenen Van Haren, ketting Bijoux Brigitte (?)
  3. Blouse, broek en jasje Primark, laarsjes Van Haren, horloge cadeau van babe (geen idee waar gekocht)

collage jasjes

In de categorie: jasjes. Ik heb er écht heel veel, maar ze zijn zó leuk en (meestal) goed te combineren!

  1. Jasje Only, shirtje onbekend, rok New Yorker, panty HEMA, laarsjes Van Haren
  2. Jasje H&M, blouse en broek Primark, laarsjes Van Haren
  3. Jasje M&S mode, shirtje H&M, broek C&A, laarsjes Van Haren, ketting Primark

collage zwart

In de categorie: van alles en nog wat. Ik vind het zelf leuk om te zien dat ik verschillende stijlen draag. Van iets stoerder, naar een jurkje en weer wat netter. Love it all.

  1. Trui Primark (en oorspronkelijk van babe), blouse Primark, broek Miss Etam, schoenen Invito (?)
  2. Trui-jurk Primark, panty HEMA, laarsjes Van Haren, ketting Primark
  3. Jasje Only, blouse en broek Primark, schoenen Invito (?)

collage benen

In de categorie: we staan op elke foto in dezelfde houding met dezelfde lach ;p. Dat ananas shirtje is één van de items die ik weer opnieuw gevonden heb in m’n kledingkast, ik vind ‘em zo leuk!

  1. Jasje H&M, shirtje Wibra, broek Miss Etam, laarsjes Invito (?)
  2. Jasje M&S mode, shirtje onbekend, broek Miss Etam, schoenen Invito (?)
  3. Jasje Only, shirtje Primark, broek Ter Stal, laarsjes Schuurman Schoenen

 

Ik zie nu zelf terug dat ik best wel veel nieuwe items heb gedragen die ik laatst heb gekocht in Enschede! Aangezien ik vaak hetzelfde weer uit de kast pak, is dat toch een hele prestatie voor mij ;) Ik zou je trouwens echt willen aanraden om je kledingkast weer eens uit te mesten, zo leuk om allerlei items weer opnieuw te ontdekken. Ik heb namelijk redelijk veel (heel veel) kleding en soms vergeet ik gewoon wat ik in de kast heb hangen (I know, schunnig luxe probleem…). Als ik het zo terug zie en lees is het voornamelijk Primark wat ik aan heb gehad.

Nu ik de smaak heb te pakken zullen er weer wat vaker nieuwe Mirror Mirrors online komen. Ik heb (als ik dit typ) alweer een leuke in de maak: ik mag de hele week geen broek aan! Leuke uitdaging voor mijzelf vond ik. Wat ik dan wel aan heb gehad zie je op een later moment terug op m’n blog. Vooral weer terugkomen dus =)

Welke van bovenstaande outfits vind je het leukst en zou je zelf ook dragen?

Liefs!

9 gedachtes over “Mirror Mirror #4

  1. Ik vind de blouse met de blauwe ruitjes heel leuk!! In NL kocht ik best vaak wat bij Only of Vero Moda, maar dat bestaat hier helaas niet. New Yorker volgens mij ook niet trouwens, nooit gezien iig…

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #5 | Life of Pirre

Geef een reactie

