WJD? #4

Jaaa, ik heb weer wat nieuwtjes te delen met jullie. Jullie weten nog langggg niet alles van mij hoor. Wist je bijvoorbeeld dat…

Neeee….ik ben nog niet zwanger en wij gaan ook nog niet trouwen :p. Maar ik heb wel weer een nieuwe verzameling van feitjes en andere gekke nieuwtjes. Mocht je trouwens de vorige versie terug willen lezen… Nou, hier komen ze hoor!

Wist je dat:

1) Ik druiven heerlijk vind, maar alleen als ze ‘nat’ zijn van/na het wassen? (‘droge druiven: iew!)

2) Bij deze nr. 2 eerst iets stond over plakjes en blokjes kaas?

3) Ik dat weer snel weg heb gehaald omdat ik dat in de vorige WJD ook al had geschreven?

4) De plakjes kaas die ik op brood doe, heel zorgvuldig worden neer gelegd (op één specifieke manier)?

5) Ik make-up altijd eerst op  mijn rechter oog aanbreng en dan pas op links?

6) Dat dat dus zo gaat?: Eerst eyeliner op rechts, dan op links, vervolgens mascara op rechts, dan op links, etc.

7) Het woord ‘kids’ mij écht irriteert?

8) Ik het daarom ook vertik om zelf te gebruiken? Het is KINDEREN mensjes (kids is veel te hip en te Engels)

9) Bovenstaande misschien beter in de rubriek ‘ergernisjes’ zou passen?

10) Ik het uitschrapen van ijsbakken of yoghurt bakken met een lepel héél naar vind door het geluid wat dat geeft?

11) Ik dan overal kippenvel krijg?

12) Als ik typ op mijn Iphone áltijd dezelfde typefout maak? Namelijk ‘noet’ i.p.v. ‘niet’?

13) Ik na dansles (en het douchen) altijd de eerste twee uur ofzo niet kan slapen van het ‘hyper’ zijn?

collage 1

14) Ik echt overal om kan huilen? Als ik boos ben, blij ben, verdrietig ben, als ik mee leef, bij frustraties enz…

15) Mijn voeten altijd op dezelfde manier onder mijn stoel gekruist zijn? (rechts over links)

16) Daardoor mijn linkerschoen ook altijd het minst mooi blijft? (die beschadigt/slijt dan sneller)

17) Jij door bovenstaand feitje net vast ook ging na denken hoe jij je voeten kruist?

18) Ik laatst per ongeluk privé de telefoon opnam met het ‘riedeltje’ wat ik altijd op m’n werk zeg als ik de telefoon aan neem?

19) Babe en ik in april een lang weekend weggaan omdat we dan al 5 jaar (!!!) samen zijn?

20) Wij ons daar héél erg op verheugen?

21) Wij laatst naar een basketbal wedstrijd zijn geweest van Donar (team Groningen)?

22) Dit heel erg leuk was? Nog leuker dan gedacht? (echt een aanrader!)

23) Ik nu steeds vrolijker wakker word omdat het zonnetje al op is?

24) Ik echt héél erg blij ben dat het weer bijna lente is?

25) Ik nu al heel erg kan genieten van de vogeltjes die fluiten en de bloemetjes die weer bloeien?

Zo mensen, dat was ‘em weer voor vandaag! Een heleboel random feitjes/weetjes over mij (en babe). Bij dit soort lijstjes van anderen herken ik vaak veel dingen bij mijzelf. Daarbij vind ik het altijd grappig om dit soort dingetjes te lezen/weten van een ander (dan ben ik dus niet de enige met rare gewoontes enzo).

Heb jij nog een leuk/raar/grappig feitje over jezelf? Vertel! =D

Liefs!

12 gedachtes over “WJD? #4

  1. Ik vind het knap hoor dat je zo’n wjd kunt schrijven over jezelf, gezien ik denk, iets wat ik normaal vind, een ander misschien raar vind, dus kan ik ze niet eens verzinnen? hahahaha

    Leuk lijstje weer Pirre!

    X

    Like

  2. Wat fijn dat jullie een weekend weggaan. En dat typfoutje herken ik. Het is bij mij altijd eij i.p.v.wij. En ik typ vaak een n als het een m moet zijn. xx

    Like

  3. Wow, wat een lijst hihi. Ik vind het altijd zo lastig om dit super dingen over mezelf te bedenken en op te schrijven! Ik denk dat jij een hekel aan mij hebt (haha), want ik schrijf altijd kids in plaats van kinderen haha. Ik zeg overigens wel altijd gewoon kinderen, dat dan weer wel. :’)

    Like

  4. Haha jij bent echt een leuk mens. Ik irriteer me ook aan kids! Ik zeg vaak tegen vrienden (om irritant te doen) ‘en hoeist met de kids?!’ En droge druiven snap ik – ze voelen dan niet schoon enzo, brrr.

    Like

Geef een reactie

