Shoplog Primark

Een paar weken geleden zijn babe en ik naar Enschede geweest en daar was ook een Primark! Oehhh, je voelt het misschien al aankomen?! Denk jij wat ik denk dat jij denkt?

Zoals ik jullie een tijdje terug al liet zien, zijn we met de bus naar Enschede geweest. Het was babe zijn idee en hij heeft mij mee gelokt door te zeggen dat daar een Primark zit. Nou, dat heeft gewerkt haha.

Ik heb er toen ook een leuke plog over gemaakt, maar ik heb jullie nog helemaal niet laten zien wat ik daar allemaal heb gekocht! Mochten jullie dat niet leuk vinden om te zien dan raad ik je aan om niet verder te lezen ;p. Ik vind het zelf gewoon altijd ‘leuk voor later’. Dan kan ik kijken of ik die spullen ook écht heb gedragen, of ik zie het weer op mijn blog en dan denk ik ‘ohja, dat heb ik ook nog!’.

collage 1

Dit blauwe shirtje (Wibra) vond ik zo leuk! Het is eigenlijk een mannen shirt (who cares, shhhh) en kostte natuurlijk geen drol. Ik vond de kleur en het printje gaaf en omdat het een mannen shirt is, is die ook mooi lang. Aan de rechterkant zie je hetzelfde shirt met mijn nieuwe jasje erover. LOVE dit jasje, zit als gegoten en heeft een bijzondere, mooie grijze tint. Jasje is van Only (een week later was die te koop met 20% korting…stom)

collage 2

Wéér een jasje (ik zei het eerder toch al: I love jasjes!). Deze is van de Primark en is een kort, stoer (nep) leren jasje. Daaronder een zwart hemdje, of nee…eigenlijk is dat een jurkje volgens de Primark. Bij mij is dat dus een mooi lang hemdje =D. Rechts hetzelfde jasje met een (korte mouwen) blouse eronder die ik een aantal jaar geleden al had gekocht bij de Primark. Toffe combi vond ik zelf.

collage 3

Deze items vind ik zo gaaf. Het linker vest heeft een soort ‘waterval’ voorkant en is geblokt (love de print).  Daaronder weer zo’n lang (jurk) hemdje. Aan de rechterkant zie je een hele fijne (stretch) stof lange trui, wat zelfs bij mij als jurk te dragen is. Zo fijn, want ik wilde al een poos een trui-jurk, maar vele zijn te kort bij mij. Deze niet, yay! Alle drie de items van de Primark.

collage 4

Oo la la! Deze lange trui vond ik gewoon grappig, kostte bijna niets en vond ik gewoon leuk om te hebben (gek he, dat mijn kledingkast om de haverklap zo vol is). Rechts mijn nieuwe blouse aanwinst! (Cecil -WIDM- noemt dit een ‘hockey moeder blouse’. Lol). Heel erg blij mee, deze blouse wilde ik ook al een poosje, maar ik kon geen lange vinden. Beide van de Primark overigens.

collage 5

Laatst had ik zo’n soort blouse van babe aan (vond ‘ie niet leukkkk ;p), dus tijd voor mijn eigen! Deze komt van de New Yorker en was 5 euro. Weer een mannen blouse, maar daardoor mooi lang! En nog iets waar ik heullll blij mee ben (en ik nog niet genoeg van had ;p): mijn nieuwe shawl! In zo’n klein uitverkoop winkeltje gekocht, waar je alleen contant kon betalen (stom). Is heerlijk donzig zacht en de kleuren vind ik echt fantastisch samen. Yay!

collage 6

En last but not least: mijn nieuwe verzameling sokken met printjes (life is toooo short voor saaie sokken), twee nieuwe kettinkjes en lichtballetjes (soort rosé kleurige kerstballen met kerstlampjes erin). Superleuk (vond zelfs babe). Ik vond die simpele rosé kleurige kettinkjes zo mooi, helemaal omdat ze in mijn favoriete kleur te krijgen waren! Allemaal Primark.

Zooooo, dat was het. Viel reuze mee toch!? Ik kan eigenlijk niet kiezen waar ik het meest blij mee ben, ik vind alles leuk! En nu snap je ook meteen waarom mijn kledingkast binnen no-time weer bomvol zit en ik het weer kan uitmesten (laatst nog gedaan!). Al moet ik wel eerlijk toegeven: ik ben écht heel kritisch geweest wat ik wel/niet wilde kopen. Heb ik het nodig? JA (oké…niet altijd haha), kan ik het nog kwijt? JA (nadat mijn kast is uitgemest wel). Uhm…laat die argumenten ook maar zitten, komt niets van terecht zo haha.

Welke laatste aankoop ben jij echt superblij mee?

Liefs!

10 gedachtes over “Shoplog Primark

  1. Leuke sokken! :D Inderdaad, life is to short voor saaie sokken. Ik heb ook alleen maar vrolijke sokken :) Moet toch weer eens gaan neuzen bij de Primark als ik dit zo zie :)

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #4 | Life of Pirre

Geef een reactie

