Never seen before #5

Yayyy, daar zijn ze weer! De foto’s waarvan de meeste mensen denken ‘DELETEN!’. Ik heb weer de prachtigste foto’s voor jullie bewaard, speciaal voor deze rubriek. Komt ‘ie hoor!

De lezers die mij al wat langer volgen weten het inmiddels al wel. Eén keer in de zoveel tijd komt de meest onflatteuze, lelijkste, raarste, die-foto-moet-ik-eigenlijk-deleten, rubriek online. De zogenaamde ‘Never seen before’ foto’s. Gewoon omdat het kan, omdat het erbij hoort en omdat ik het vertik om alleen maar ‘pretty pictures’ te showen. Het leven is niet altijd even pretty. Dus, dat. Tot zover mijn speech. Deel 4 kan je ook nog bekijken, mocht je dat willen. Zijn jullie klaar voor deel 5? Komen ze =D

1-1

Babe zat er zó zielig bij, ik heb hier echt om gelachen als een malle ;p

SAMSUNG CAMERA PICTURES

‘Yo mannn’. Dit was op Ameland, ohhhh ik wil terug!

3

Volgens mij was dit vorig jaar zomer al, ijsje eten (en rare kop trekken) met lief vriendinnetje Michelle.

4

Dit is natuurlijk geen lelijke/rare/stomme foto, juist niet! Het is wel een foto die jullie nog nooit hebben gezien. Kijk dat hoe handsome babe is met (mijn) bril!

5

Ja, klopt. Babe hangt wel vaker heel raar op/over/achter/voor de bank (check de vorige delen van deze rubriek maar ;p)

6

Super mega happy smiley faceeeee (weirdo)

7

Uhmmm, tja. Ik weet eigenlijk niet meer wat we hier deden of eigenlijk wilden doen XD

8

Echt mensjes, believe me. In kleur was deze foto helemaal niet om aan te zien haha

9-1

Found you!! (super schattig, toch?!)

10

Ja, heel leuk hoor! Photobomb mijn foto maar weer!

12

Ik wilde m’n outfit showen. Op zich is dat wel gelukt natuurlijk…

14

Dit is één van de vele gekke bekken foto’s die ik naar m’n mams over en weer stuurde op de app. Als in: wie kan het stomst/lelijkst kijken. Ik ben er nog niet over uit wie dat heeft gewonnen ;p

11

Als babe mee had gedaan dan was het overduidelijk. Hij had sowieso, meer dan, overduidelijk gewonnen. Lol.

13

En om de uitgelichte afbeelding nog maar eens van wat dichterbij te kunnen bekijken: alsjeblieft!

Tot zover deze (vind ik zelf) erg leuke rubriek! Heerlijk om al die foto’s ook weer terug te zien en bij de meeste te weten hoe die foto tot stand was gekomen. Don’t worry, ik heb nog een hele verzameling rare foto’s dus een volgend deel zal er zeker komen!

Wat is jouw specialiteit wat betreft rare bekken trekken?

Liefs!

15 gedachtes over “Never seen before #5

  1. Eigenlijk niet, mijn nicht en dochter zijn daar wel goed in, hahaha zelf sta ik 9 van de 10 keer net met mijn ogen dicht op de foto of kijk ik nog ‘boos’ omdat ik mijn lach nog niet p heb staan, hahahaha

    Maar inderdaad een hele leuke rubriek, zelf sta ik niet veel of vaak op de foto’s ik woon alleen natuurlijk en in gezelschap ben ik meestal diegene die de foto’s maakt om dan achteraf te bedenken oh ja, hahaha

    X

    Like

  2. Pingback: Never seen before #6 | Life of Pirre

Geef een reactie

