De tijd vliegt

Jeetje zeg, het is alweer maart. Waar zijn januari en februari gebleven? Wat is er gebeurd met heel 2015? Waarom ben ik opeens 30? Lichte paniek aanval hier.

Ik schreef dit artikel afgelopen zondag. Het is prachtig weer. Best fris met een beetje wind, maar de zon schijnt. Echt wandelweer, om eens lekker je hoofd leeg te maken en intens te genieten van de dag. Heerlijk! We hebben uitgeslapen, ik heb wat blogs gelezen en ons huisje is weer schoon. Een heerlijk relaxte zondag zou je zeggen, maar opeens dringt het tot me door en raak  ik lichtelijk in een soort van paniek-stand. En het komt binnen joh….de tijd vliegt.

Het leven vliegt voorbij. Letterlijk. Vliegen. Het gaat opeens zó snel. We zijn opeens allebei 30 jaar, we zijn opeens al bijna 5 jaar bij elkaar, we wonen opeens al meer dan 1 jaar samen, mijn blog is opeens al bijna 2 jaar oud en ik heb opeens al meer dan een jaar een fulltime baan. Echt, serieus…waar is die tijd gebleven? De tijd vliegt.

1-1

Ik raak er lichtelijk van in paniek want ik wil nog zoveel. Ik wil nog zo veel doen en meemaken. Ik wil nog naar New York, een rondreis maken door heel Amerika, ik wil een eigen huis die ik mooi en gezellig kan inrichten, ik wil op vakantie naar een r*te mooi (sub)tropisch eiland, ik wil een eigen domein voor mijn website, ik wil nog naar Australië & Nieuw Zeeland, ik wil heel graag een vast contract, ik wil ooit een gezinnetje stichten, ik wil zelfs ooit een lief klein hondje en natuurlijk wil ik al dit moois delen met babe. Jeetje waar haal ik die tijd vandaan. De tijd vliegt.

De lichte paniek-stand waar ik in verkeer trekt langzaam weer weg. Babe heeft croissantjes in de oven en hij smeert ze zelfs voor mij. Hij is de liefste. Ik kom weer bij zinnen en ik probeer te genieten van het nu, het heden, want eigenlijk kan je de toekomst niet plannen. Maar jeetje zeg, wat is dat soms verdomd moeilijk. Ik wil zo veel en ik wil het eigenlijk allemaal direct. Nu.

De tijd vliegt voorbij. Het leven vliegt voorbij.

Eerst maar eens genieten van vandaag.

Liefs!

8 gedachtes over “De tijd vliegt

  1. Het lijkt allemaal snel te gaan, maar dat komt gewoon omdat jullie een zeer productief leven hebben samen en hoe productiever in alles, hoe sneller het gaat, wacht maar tot je kinderen hebt later als die jullie gegund zijn, hahahaha ;-) En tijd heb je echt nog wel hoor, trust me ;-)

    X

    Like

  2. Er is geen reden voor een paniekaanval. Jullie zijn nog lekker jong. Mijn mooiste droom die ik altijd had was mama worden. Het allermooiste beroep van de wereld. En nu ben ik ook nog drie keer oma. Wat wil ik nog meer.. Wij hebben een heel mooi leventje. xx P & M

    Liked by 1 persoon

  3. Dat gevoel herken ik wel hoor! Ik ben 42 en snap soms echt niet waar de afgelopen 10 jaar zijn gebleven, het is dat ik de foto’s heb en dat mijn geheugen nog prima werkt maar toch… het gaat echt wel ontzettend snel!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

