Plog – Enschede

Joehoeeee, hier is weer een plog! Afgelopen weekend gingen we een dagje uit naar Enschede en daar hebben we ons prima vermaakt. Benieuwd wat we allemaal hebben gedaan?

1

BEEP BEEP BEEP! De wekker ging echt heulllll vroeg -__-

2

Terwijl ik mijn gezicht probeerde wakker te krijgen ging babe alvast bolletjes smeren, hoe lief!

3

Tadaaa, kijkje in m’n tas. Op naar het station (het was nog donker…pffff)

4

Ja zeker zijn we wakker! (nottttt)

5

We gingen met de Flixbus naar Enschede. Kennen jullie dat? Ze rijden rechtstreekse lijnen waar geen treinen rechtstreeks heen gaan. Omdat ze startende zijn is het nu rete goedkoop. Voor ons samen heen én weer was het €20,-. Het beviel ons erg goed! Wil je meer info hierover klik dan hier.

6

We hadden ongeveer 2 uur reistijd te gaan dus tijd genoeg om mijn mobiel op te laden (handig zo’n ding joh!)

7

Ik wilde namelijk de leuke reacties op m’n blog lezen die die ochtend online kwam. Altijd leuk =D (mocht je hem nog niet gelezen hebben).

8

In het zwart/wit is die smile van mij al raar, maar in kleur was het helemaal niet te doen haha. Maarrrrr, ik keek zo (hysterisch) blij omdat….

9

…ik de Primark zag! Lol. We hebben hier best een heel klein beetje heel lang rond gelopen (en ja, babe vond dat goed ;p)

10

Oehhh, leuke tasjes hebben ze daar! Die met dat robotje is zo schattig.

11

Nadat ik 39 stukken kleding had gepast was het de beurt aan babe. Hij ging wel geteld 1 (ja mensen, één) T-shirt passen en dit was mijn uitzicht tijdens het wachten XD

12

We hadden het warm gekregen van al dat passen en we hadden honger. We liepen de Primark uit en zagen dit kraampje. HEBBEN!!

13

Ik wilde eigenlijk een warme wafel, maar volgens de man van het kraampje waren de pannenkoeken lekkerder. Doemijdiema dan! Ik had er eentje met stroop en poedersuiker en babe had er eentje met kaas. Echt super lekker en het vulde goed!

14

Oops…opeens stonden we in de Jamin *jummmm*.

15

We zagen een superleuke spelletjes winkel met strips, bordspellen enz. Zag er zo leuk uit en niet te vergeten: ze hadden daar een bankje (zere voetjes)!

16

PowPowPow!

17

Om 17:00 gingen de winkels dicht en gingen we opzoek naar een leuk restaurantje. Via Google kwamen we terecht bij ‘Sorrentino’ (Stadsgravenstraat 34) nadat we eerst bij een andere waren geweest die vol was geboekt.

18

Het zag er heel erg gezellig uit bij Sorrentino en we werden hartelijk ontvangen (altijd fijn). Ook stonden er mooie (echte!) bloemetjes op tafel =)

19

Babe had een pizza en ik koos de lasagne en dit bleek een HEULE goede keus.

20

KIJK DAN HOE LEKKER!! Mennnn, serieus: dit was écht de lekkerste lasagne die ik ooit heb gehad. En ook leuk: we waren voor het eten, 1 bier en 1 appelsap maar €25,- euro kwijt. Dikke vette aanrader mocht je ooit in Enschede uit eten willen!

20-1

Beetje blurry foto, maar zo ziet het er uit van buiten. Mooi!

21

Met een vol buikje gingen we terug naar de bus. Je moest van te voren online tickets kopen, hierdoor weet de buschauffeur precies hoeveel mensen er meereizen. Ideaal.

22

Echte liefde is: als ik m’n zere voetjes op zijn benen mag leggen <3

23

Rond 21:15 waren we weer thuis. Dit was onze buit (voornamelijk van de Primark hihi). Later een aparte blog over al deze leuke spulletjes =D

24

Eenmaal thuis aten we ons laatste stukje kwarktaart en keken we WIDM terug. Fijne afsluiter van een zeer leuke dag!

Dat was ‘em alweer: ons dagje uit naar Enschede. Ik vond de stad leuk om te shoppen, ik had alleen gedacht dat er ook meer ‘cultuur’ dingen zou zijn. Ik mistte een beetje het sfeertje van oude gebouwen, grachten, parkjes en fonteinen. Geen idee waarom ik dacht dat dat er zou zijn, misschien geheel onterecht haha. Maargoed: we hebben het erg leuk gehad en ook heel lekker gegeten. Dus: geslaagde dag!

Wat is jouw favoriete stad voor een dagje uit?

Liefs!

5 gedachtes over “Plog – Enschede

  1. Wat een fijne dag hebben jullie gehad. Wij gaan binnenkort ook weer op stap met de goedkope treinkaart v. Blokker. Weten nog niet waar naar toe. Het snoertje van de oplader in de vorm van een hartje vind ik heel erg mooi. Viel mij gelijk op. xx P & M

    Like

  2. Pingback: Shoplog Primark | Life of Pirre

Geef een reactie

