Zo’n zin in…

Jaaaa, ik heb er zin in hoor! Het leven is altijd nog net even leuker als je je op leuke dingen kan verheugen. Toch!?

Even een hele korte blog vandaag! Dit komt mede omdat ik te lui ben om een langere blog te typen (lol), ik er eigenlijk niet zo’n zin in heb (hé, kan toch?!) en omdat ik er gewoon even geen geduld voor heb. Ik schreef dit gister avond en ik wil gewoon even lam voor de tv hangen. Moet ook kunnen toch? Love it!

Anyway, ik wilde toch wel iets online gooien en waarom niet iets delen waar ik zelf heullll enthousiast over ben?! Oh yeahhh =D

Ik ga namelijk HEEL veel leuke dingen doen en daar heb ik dan nu ook al HEEL veel zin in. Zodra ik er over vertel word ik helemaal hyper en droom ik er helemaal bij weg haha.

Ik heb (ontzettend veel!!) zin in:

  1. Om naar Enschede te gaan (als je dit leest ben ik daar al 3 uur lang in de Primark aan het shoppen XD)
  2. De voorstelling van Cirque du Soleil. Dit was een cadeautje van mij voor babe z’n verjaardag.
  3. Het concert van Adele (sorry no sorry dat ik wel kaartjes heb ;p)
  4. Alle vrije dagen die ik nog in het vooruitzicht heb, kan ik zó van genieten!
  5. De zomervakantie. Wij gaan namelijk 3 dikke vette weken naar…Sardinië!
  6. De taart die in de koelkast staat (lol)
  7. Bioscoop date met babe (The revenant)
  8. De aankomende WIDM afleveringen
  9. Het weekendje weg met babe (iemand nog tips waar heen te gaan in NL?)
  10. Niet te hoeven afwassen
  11. Nog een stukje taart XD

Zo, dat was ‘em weer mensjes! Ik ben gewoon heel blij met al het bovenstaande en dat wilde ik even delen hihi. By the way, die uitgelichte afbeelding op mijn homepage is gaaf toch?! Dat was een behangetje, hoe cool =)

Fijn weekend allemaal! Waar verheug jij je heel erg op??

Liefs!

14 gedachtes over “Zo’n zin in…

  1. Wij zijn heel erg blij voor jullie. Wij verheugen ons op een dagje uit met de trein. Waar wij naar toe gaan weten wij nog niet. Hebben jullie nog tips voor ons ? Is Enschede een leuke stad ? xx P & M

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Plog – Enschede | Life of Pirre

  3. Ooooh… Cirque du Soleil. Wat kan ik daar van genieten! Ik ben zo benieuwd wat je er van gaat vinden. Is het de eerste keer dat je naar een show van hun gaat? Ik heb er inmiddels 3 gezien en ze zijn zo waanzinnig mooi.

    Like

  4. Pingback: Cirque du soleil – Amaluna | Life of Pirre

Geef een reactie

