Ergernisjes #5

Ik heb mij weer heerlijk lopen ergeren aan kleine irritante dingetjes, dus wat komt er dan weer tevoorschijn!? Precies, een nieuwe post in deze rubriek. Deel 5 alweer! Lekker even zeuren, lees je mee?

Het is weer tijd voor een nieuw deel vol met kleine irritaties, stomme dingetjes, ergernisjes en nog meer. Even heerlijk de boel afzeiken (wie houdt er niet van?!). Don’t worry, ik ben over het algemeen een heel erg tevreden mens hoor. Soms is het alleen héél eventjes nodig om lekker te zeuren op dingen waar je toch niets aan kan veranderen. Gewoon omdat het kan ;)

Ging het vorige deel alleen over ergernisjes in het verkeer (praat me er niet van!), deze keer is het totaal random. Klaar voor mijn geklaag? Let’s go!

1) Had ik laatst lekkere Soft Nougat gekocht, is die verpakking niet normaal open te krijgen. Totaal open gescheurd…toen moest ik alles wel in 1x op eten ;)

2) Vaseline in zo’n mini verpakking speciaal voor de lippen. In het begin is dat zo mooi recht en egaal, maar op een gegeven moment komt er echt zo’n krater in! Dat ik echt denk: HOE dan?! Ik smeer namelijk niet alleen m’n vinger over het midden heen, juist niet. En tóch is het in het midden iedere keer als eerste op.

3) Als je een (rete!) goeie haardag hebt en je móet naar buiten voor één of andere afspraak en het waait…

4) Als je een (rete!) goeie haardag hebt en je móet naar buiten voor één of andere afspraak en het regent… meh!

5) Dat je mooie, redelijk nieuwe, betrouwbare auto niet start na een hele koude dag. Dan ben ik meteen alweer achterdochtig en vind ik de boel onbetrouwbaar (iets met trauma’s en mijn vorige auto’s waar eigenlijk niet meer in gereden mocht worden)

6) Ik heb tegenwoordig mijn Pandora bedelarmbandje weer om, maar die krijg ik met geen mogelijkheid zelf open. Er zit zo’n slotje op waar je met je nagel tussen kan om het open te duwen. Zonder (wat langere) nagels wil dat dus niet. Lang leve babe of een (bot) mesje ;p

7) Als je net je nagels hebt gelakt (3 laagjes) en het is eindelijk droog (na 30 min.) en je bent er trots op dat het zó goed is gelukt… en dat je dan de volgende dag een doos o.i.d uitpakt op je werk en ‘tjak!’ er is een deel van je nagellak afgechipt. Grote diepe zucht.

collage

8) Ik zag laatst een afbeelding voorbij komen op Facebook van Adidas sneakers en ik was écht op slag verliefd. Die schoenen MOET ik hebben. Vol enthousiasme stortte ik mij op Google en allerlei online sneaker verkooppunten. Ner-gens te vinden. Ze staan op sommige webshops er wel tussen, maar dan zijn ze (nog?) niet te koop. Huilie huilie =( (het gaat om de sneakers uit de afbeelding hier boven…dus als je ze ergens te koop hebt gezien, let me know please!)

9) Fruitvliegjes in de winter. Echt hoor, volgens mij zijn die beesten gemuteerd ofzo!

10) Nog iets in de winter wat heel erg irritant is: hele droge handen. Ik heb daar nu echt zo’n last van. Ik kan handcrème smeren wat ik wil, maar heel veel beter wordt het nog niet echt.

11) Ik heb laatst in de auto echt KEIHARD mee zitten blèren met de cd van Adele, heerlijk! Maar de volgende dagen is mijn stem dan echt f*cked up. Dan ben ik aan het praten en dan slaat m’n stem opeens heel erg over of er komt gewoon geen geluid meer uit. M’n stembandjes zijn ook niets meer gewend! (I know…ik zou beter moeten weten als logopedist zijnde ;p)

12) Nóg iets wat super irritant is in de winter: constant koude voeten hebben! Mennnn, dat vind ik echt zó vervelend. Dan komt ik met (bijna) afgestorven tenen weer thuis, veel te koud! Zelfs nu heb ik dat en ik typ dit op een bijna lenteachtige dag, het is verdorie bijna 10 graden!

Zo, dat was ‘em eerst weer. Ik ben voorlopig weer even klaar met zeuren. Het lucht op hoor, is echt aan te raden ;)

Wat was jouw meest recente ergernisje?

Liefs!

13 gedachtes over “Ergernisjes #5

  1. Mijn ergernis is dat er toch auto’s voor de deur staan terwijl er een gele streep is en de handhaving langs de deuren is geweest om te zeggen dat dat echt niet mag. Ik probeer het van mij af te zetten dan is de ergernis minder groot. xx P & M

    Liked by 1 persoon

  2. Ooh heerlijk! Ik ben dol op ergeren, maar ik ben heel positief hoor ;) ik vind dat gewoon heerlijk om te doen. Met die schoenen heb ik ook een keer meegemaakt. Ze stonden gewoon op de site van het merk, maar gewoon niet te koop. Deze schoenen zijn trouwens ook een plaatje!

    Like

  3. Pingback: Stom, stom, stom | Life of Pirre

  4. Pingback: Een dagje…Zwolle! | Life of Pirre

  5. Pingback: Adidasjes | Life of Pirre

  6. Pingback: Ergernisjes #6 | Life of Pirre

Geef een reactie

