Mirror Mirror #3

Nou…het duurde even, maar deel 3 van deze rubriek is er hoor! Omdat het in de winter zo vroeg donker wordt (en laat licht) was het lastig om foto’s te maken van mijn outfits. Toch is het nu gelukt!

Ik begrijp nu ook waarom veel bloggers zeggen: in de winter is het lastiger foto’s maken. Eerst dacht ik: nahhh, dat zal wel mee vallen toch?! Nope. Het is lastig. Omdat ik fulltime werk heb ik door de week overdag geen tijd (of daglicht) om outfit foto’s te maken. Omdat ik fulltime werk heb ik ook geen zin om in het weekend mij helemaal aan te kleden/op te tutten om outfit foto’s te maken (ik woon in het weekend namelijk in mijn onesie XD).

Het vorige deel ging in oktober vorig jaar online en bestond voornamelijk uit wat meer zomerse/herfst outfits. Met het afgelopen koukleum weer heb ik natuurlijk hele andere kleding gedragen (en nóg had ik het koud!) dus tijd voor een update!

Oh en ik geef het bij voorbaat al toe: het zijn niet de beste kwaliteit foto’s (excusseeeee me), maar goed…here we go!

collage 1

Op de eerste foto mijn favoriete ‘weekend broek’ haha. Is een leather-look broek die ook nog eens superrrr lang is en heerlijk zit (Miss Etam – Long wear) Daar boven draag ik een warme zwarte trui met patroon aan de voorkant (Wibra). Zwarte sneakers zijn van de Bristol (niet kopen, zool is na een paar maand al kapot ;p)

Op de foto daarnaast draag ik een zwart basis shirt (H&M) met een licht vestje met zwarte strikjes print (Primark). Waar de spijkerbroek van is weet ik niet meer. Schoeisel is het zelfde als de vorige foto.

De één na laatste foto heb ik mijn favo pants/zwart basis shirt en sneakers weer aan. Alleen de schapen wollen (haha, snap je?) trui is anders. Die komt van de Primark en vond ik te schattig om te laten liggen.

Op de laatste foto heb ik wéér een zwart basic shirt aan (hoezo afwisseling) met daaronder een donkerrood hemdje en een wijd ‘vleermuizen’ vest (beide Primark). De broek is van de C&A en de schoenen heb ik een hele poos gekocht bij Schuurman Schoenen.

Tot zo ver weinig afwisseling. Daar gaat mijn belofte aan mijzelf om meer verschillende kleding te dragen en meer rokjes/jurkjes. Ik vond het daarvoor ook gewoon te koud, brrrr. Op bovenstaande collage kan je ook precies zien wat de oudere foto’s zijn en welke de nieuwe (Zie je? Mijn haar!).

collage 2

Op de eerste foto draag ik een toffe combi (vind ik). De rok is van de HEMA, weer een zwart basic shirt (H&M) met daarover één van mijn favoriete jasjes, van de H&M. De ketting is (geloof ik) van Bijou Brigitte. En weer die sneakers hè…

Ja, een jurkje op de middelste foto! Het jurkje is van Pull & Bear en herken je misschien van mijn warme winter outfits post. Het (nep) leren jasje is van uhmm…de C&A? en de laarsjes van Van Haren.

Op de laatste foto heb ik mijn vaak gedragen zwarte spijkerbroek (Primark) aan met daarover een paars gestreept shirt (H&M). Het zwarte schapen vestje is van de C&A (lekker warm ook!) en de schoenen kenden jullie al van de bovenste collage. Het hondje wat naast mij op de grond staat is trouwens een deurstopper (cutie hè!) en komt van de Xenos :)

Dus tja….mijn persoonlijke doel om meer gevarieerd gekleed door het leven te gaan is redelijk mislukt zou ik zeggen. Ik heb binnenkort een heel weekend vrij en ook helemaal niets gepland (zó chill!), dus dan ga ik mijn kledingkast maar weer eens uitmesten. Alles naar het goede doel wat ik toch nooit draag en de mooie/goed te combineren kleding zelf houden. Weg met die 35 broeken waar ik er toch maar 4 van draag (om maar een voorbeeldje te noemen). Tot zover deze post, ik vind het zelf altijd wel leuk om te zien!

Wat draag jij voornamelijk in de koude winter maanden?

Liefs!

9 gedachtes over “Mirror Mirror #3

  1. Die outfit met de gestreepte rok is leuk! Dat licht, dat is een probleem waar ik ook echt tegen aan loop. En als ik eens een dagje thuis ben, heb ik niet altijd zin om foto’s te maken (a)

    Like

  2. Pingback: Mirror Mirror #4 | Life of Pirre

Geef een reactie

