Plog – Markt & Haren

Oh yeahhh, dit is weer een keer een plog! Dit weekend heb ik gewoon twee dagen NIETS gepland en I love it! Kijk je mee naar mijn dag?

Zoals ik al zei: NIETS gepland….zó lekker! We moesten alleen even boodschappen doen, maar voor de rest stond nog niets vast vandaag. Omdat we dachten dat het echt prut weer zou worden hadden we bedacht om naar een (binnen) markt te gaan. Uiteindelijk viel dat weer reuze mee (zucht), maar we hebben het leuk gehad! We hebben ook heel iets leuks gekocht voor in de woonkamer… kijkt u maar :)1

Gooooooedemorgen (in m’n hoofd hoor ik nog steeds Gaston ;p), heerlijk uitgeslapen!

collage 1

Ik ging mijn haar doen. Ik word dus wakker zonder krullen (links) en met wat krulcreme, haarlak en het super fijne en goede foam van de kapper heb ik dan krullen (en wenkbrauwen lol).

5

Zó lekker dit: Brood met boter, (heel veel) kaas en een roggebroodje in het midden. Het andere broodje is geroosterd met half gesmolten fruithagel <3

6

Ik ben/was een beetje verdrietig omdat mijn prachtige grijze haar al helemaal weer verkleurd is binnen twee weken. De kapper dus maar gebeld, ik mag volgende week even langskomen voor overleg… =(

7

Ik had zin in een stoere look, hier alvast een voorproefje!

8

Tadaaa, ik vind het leuk (de blouse is van babe XD)

9

Mensjes, dit is Bob. Onze boks-Bob! Ik schrik me nog steeds soms een hoedje als ik de donkere kelder in loop en ik Bob even vergeten was…

10

We gingen boodschappen doen bij de Aldi en kijk dat wat een schattige cactus, hebbuh!

collage 2

Yummmmm, allemaal lekkers =D We doen altijd boodschappen bij de Aldi en de Jumbo, lekker gevarieerd.

13

We waren op de fiets: kan prima! En check m’n cactusje daar lief hangen aan het stuur =D

14

Dat roosje is (overduidelijk) dood, dus tijd voor een vervanger!

15

Het was inmiddels al weer lunchtijd, of we zijn gewoon vreetzakken, maar lekker was het wel: tosti!

16

We gingen naar de markthallen in Westerbroek, prachtige oude kast dit <3

17

Maar ze hadden er ook héle enge en creapy poppen *brrrr….*

18Kijk dan wat lekker knus en kneuterig, ik vind het leuk

19

Denk: kast opschuren en een mooi fris kleurtje geven en tadaaaa…wauw!

20

Ik wilde dit kastje zoooooo graag meenemen. Mocht niet van babe =(

21

Maar deze super leuke draai kruk mocht wel mee, voor €3,- was die van ons!

22

We waren halverwege de middag klaar op de markt en toen had babe het goede idee om nog even naar Haren te gaan, leuk!

23

En toen stonden we heeeeel per ongeluk opeens in een bakkerij….

24

En toen stond opeens dit op onze tafel: warme apfelstrudel met vanillesaus. YUM!

25

Babe zag deze krukjes en eigenlijk vonden we ze meteen leuk. Daarbij kijkt babe gewoon té schattig hier XD

26

Bij de Action kwam ik ook nog superleuke sportkleding tegen! Twee broeken en twee topjes gekocht (samen €15,-). Ook kocht ik witte spuitbus verf voor het leuke draaikrukje en 3x haarlak bij de op=op. Bij de op=op werd ik echter helemaal hysterisch toen ik…

27

…dit zag!! Dit is het super gave en goed werkende spul wat mijn krullenkoppie zo vol met volume maakt. Bij de kapper gekocht voor €18,- (maar vond ik écht de moeite waard), maar het was niet in de winkel te koop zeiden ze. Bij de op=op stond 1 busje voor €10,50 en nu met 50% korting dus €5,25 per stuk. WAUW!! Ik heb direct maar 5 bussen gekocht (alles wat er stond), want de kassa mevrouw vertelde mij dat ze het uit de handel moesten halen omdat het niet in de winkel verkocht mag worden (alleen bij kapsalons). LUCKY ME! Loveeee dit soort dingen, in totaal dus €65- bespaard =DD

28

Links het krukje van de markt (heb ik nog leuke plannetjes mee, later op de blog!) en het rechter krukje komt van de Action (€13,95). We like!

29

En deze blouse kocht ik bij Mijn Tafel voor €7,-. Koopjes, koopjes, koopjes.

30

En we gingen voor het eerst (ja, serieus!) iets te eten bestellen. We hoorden echter dat de wachttijd 1,5 uur was en we hadden al zo’n honger. Dus uiteindelijk hebben we het zelf opgehaald (nouja, babe dan haha). Binnen 30 min. hadden we het op tafel…

31

Chinees! En lekkerrrr dat het was =D

32

Jeuttjeeeee, wat waren we vol daarna…

33

Daarna was het natuurlijk tijd voor Wie is de mol? Zó leuk en spannend! Ik denk dat Rop het is…

Morgen ga ik beginnen met mijn eerste DIY project: het draai krukje! De ideeën zijn er al, nu alleen nog even uitvoeren hihi. We gaan morgen ook onze vakantie uitzoeken/boeken, hebben jullie nog tips??

Wat heb jij vandaar (zaterdag) gedaan?

Liefs!

 

 

 

 

8 gedachtes over “Plog – Markt & Haren

  1. Wat een superleuk overzicht! Wat balen dat je haren nu alweer verkleuren… ik krijg gewoon spontaan heimwee van al die foto’s! Die muisjes, tosti, appelgebak… Leuke kruk trouwens, daar kun je vast wat moois mee doen!

    Like

  2. Wat een prachtige dag hebben jullie gehad zo te lezen, gezellig. De blouse van Babe staat je erg leuk. Ik zou zeggen: inpikken maar. Het kleine krukje van de markt is erg schattig het andere krukje trouwens ook. xx P & M

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: DIY – krukje | Life of Pirre

  4. Pingback: Granny hair – update | Life of Pirre

Geef een reactie

