Liefde is #3

Ik vind dit zo leuk om te doen en ik deel het dan ook graag met jullie! Na een aantal weken (maanden?) verzamelen van lieve acties van babe kan ik er weer eentje maken. Ben je al benieuwd?!

Om te beschrijven wat liefde nou precies is vind ik nog steeds lastig. Ik ben daarom een poos terug begonnen met het verzamelen van ‘liefde is’ momentjes. Al die kleine momentjes samen is voor mij liefde. Deel 1 heb ik geschreven en het tweede deel is geschreven door babe. Hij heeft weer heullll veel lieve dingetjes gedaan/gezegd dus tijd voor een deel 3 =)

Liefde is…

1) Dat hij je verrast met een (super mooie!) dansvoorstelling, zonder dat je daarvoor een hint gegeven hebt.
2) Een nog grotere verrassing krijgen (voor je verjaardag): een enorm leuk, lief en mooi surprise weekend naar Antwerpen <3
3) Dat hij je appt met alleen de woorden ‘ik mis je, ik wil met je dansen’ *smelt*
4) Alle steun en liefde krijgen van hem, als je geopereerd moet worden
5) Dat hij  (op verzoek) oneindig veel foto’s van je maakt, zodat jij er één van kan plaatsen op je blog
6) Knuffelen (elke dag!)
7) Als hij jouw zooi opruimt (in plaats van voorheen andersom ;p)
8) Wanneer hij zegt dat jouw thuiskomst van je werk het mooiste moment van zijn dag is

collage 1

9) Een lekker gebakje van hem krijgen uit het ziekenhuis (Albert Heijn) om je te troosten
10) Een appje krijgen met daarin alleen maar emoticons van hartjes en kusjes
11) Als hij (alwéér) je flesje water wil vullen omdat jij zelf gewoon té lekker ligt op de bank (luiheid ten top!)
12) Dat hij als mini verrassing een nieuwe föhn voor je koopt omdat je vorige is ontploft (ja, serieus… ontploft)
13) Wanneer hij mee zingt (samen met jou) met de cd van Adele, want tja: hij moet toch mee kunnen zingen straks bij haar concert
14) Als hij je een ‘goodnight kiss’ komt brengen omdat jij eerder op bed ging dan hem
15) Dat hij met alle geduld (en veel herhaling) jou laat zien hoe Photoshop werkt zodat jij een header kan ontwerpen voor je toekomstige eigen punt NL-tje
16) Wanneer je samen ongegeneerd hartstikke gek kan doen met elkaar
17) Als hij de wekelijkse boodschappen doet als jij op zaterdag moet werken

Awww, ik ben helemaal gesmolten van binnen dus dat was het eerst weer!Ik ga ze weer opnieuw sparen (en babe ook), zodat er later weer een nieuw deel komt. Altijd leuk om terug te lezen vinden wij zelf :)

Hebben jullie ook van die waardevolle momentjes met je partner (of kinderen/familie)?

Liefs!

10 gedachtes over “Liefde is #3

  1. Oooh…. wat een lieve blogpost. Ik voel de liefde gewoon! Wat een schat van een vriendje heb je, hoor. Super fijn!

    Toevallig heb ik net een blog geplaatst over mijn relatie met mijn mannen. Dat verheldert de volgende voorbeelden namelijk. Dit zijn dan geen kleine voorbeelden, maar dit is voor mij ultieme liefde:
    – Dat mijn man mij een 2e relatie gunt
    – Dat mijn vriend blij voor me was toen ik hem vertelde dat ik mijn man en ik een kindje verwachtte
    – Dat mijn vriend een kerstboom had opgetuigd voor mij, terwijl hij er een hekel aan heeft
    – Dat mijn man een lijstje bij houdt van dingen waarbij ik ooit roep “oh, wat mooi/gaaf/geweldig” en me daar dan mee verrast met Kerst door iets te kopen van die lijst

    En ik kan maar door gaan. Eigenlijk kan ik er zo een blog over schrijven! Super leuk om dat zo te benoemen.

    Liked by 1 persoon

  2. Ahh zo leuk om te lezen! Echt helemaal verliefd! En ja ik ken dat hoor, vooral die kleine dingetjes en momentjes. Zo had hij afgelopen week spontaan een cadeautje voor me gekocht, en van samen sushi eten word ik ook heel blij. Net als samen aanmodderen in huis als we iets willen ophangen haha :P

    Liked by 1 persoon

  3. Ja dit zijn vaak DE momentjes in het leven als je samen bent, ik ben alleen natuurlijk, dus kijk ik even naar mijn kat Picasso, hahaha maar ja mij verzorgen of verwennen zal hij niet doen ;-)

    Maar ik herken ze wel toen mijn dochter nog thuis woonde en mijn beste vriend komt het meest dicht in de buurt van wat jij hier allemaal noemt, want ja, dat kan ook in vriendschap zo zijn.

    X

    Like

  4. Pingback: Plog – Enschede | Life of Pirre

Geef een reactie

