WJD? #3

Nou, dat is lang geleden zeg! Ik vond het leuk om weer eens een Wist-je-datje te maken. Ondanks dat ik veel deel op mijn blog, weten jullie natuurlijk nog lang niet alles (hoeft ook niet ;p). Lees je mee?!

Wat ik al zei: langggg geleden dat ik een WJD (Wist Je Dat) heb geplaatst. Mocht je de eerste twee delen nog terug willen lezen, dat kan hier en hier. Wil je dat liever niet? Dan heb je geluk, want ik ga meteen beginnen met deel 3. Komt ie!

Wist je dat:

  1. Ik echt héle lelijke (mannen)pantoffels van de Aldi heb gekocht (van die instapdingen met een bontje), maar dat ze súper lekker warm zijn?!
  2. Mijn onesie van de Primark nog steeds mijn favoriete ‘huispak’ is?
  3. Zodra ik thuis kom (ongeacht de tijd) ik direct mijn geliefde onesie ook aan doe?
  4. Ik veel brillen heb, maar de laatste tijd alleen mijn nieuwste draag? (zie foto)
  5. Speculaas (echt de koekjes, niet de pasta) op brood héél erg lekker vind? (later hier meer over in een ander artikel)
  6. Essie nagellak mijn nieuwe favoriete lakjes zijn?
  7. Dat komt omdat ze écht wel een dikke week mooi blijven zitten? (wauw!)
  8. Ik een contract verlening heb gekregen van een jaar? *yay!*
  9. Wij twee kaartjes voor Adele hebben weten te bemachtigen?

 

collage 1

 

  1. Ik al heel lang en graag een keer naar een concert van Adele wilde?
  2. Ik dus ook hysterisch blij ben met de tickets?! (GAAFFFFF!)
  3. Ik wel kaas als broodbeleg lust, maar een blokje kaas ‘zo’ niet lust?
  4. Ik waarschijnlijk één van de weinige Nederlanders ben die geen drop lust?
  5. Dat hetzelfde is bij pindakaas? Lust ik ook niet…
  6. Ik inmiddels niet meer aan kickboksen doe?
  7. We inmiddels wel een ‘boks-Bob’ in de kelder hebben staan?
  8. We dan dus lekker kunnen boksen tegen Bob (hij heeft zelfs een T-shirtje aan =D)
  9. Sinds kort mijn haar heb geverfd?
  10. Dat de eerste keer was dat ik het bij de kapper liet doen?
  11. Je hierrrrrrr het toffe resultaat kan zien (mocht je het gemist hebben in de vorige post haha).
  12. Ik de nummering gewoon NIET goed krijg van deze lijst (grmbl!),  na de foto begint het weer vanaf 1 en ik krijg het helaas niet anders.
  13. Ik denk dat je dat waarschijnlijk nog niet eens door had? Lol

 

Tot zo ver de Wist-je-datjes deel 3! Ik vind het zelf altijd wel leuk om te delen, meestal zijn het van die rare gewoonte-dingetjes.

Herken je iets of heb je misschien nog een leuke toevoeging van je zelf?

Liefs!

16 gedachtes over “WJD? #3

  1. Ja Ik zag het wel met de nummertjes naar dat is oké 😁 ik heb het net andersom. ..kaas op brood vind ik niet te vreten maar kaas los lus ik wel. (Ik typ altijd lus en hou ipv lust en houd want dat vind ik maar onzin) Doei xxx nog gefeliciteerd met je contact 😊

    Like

    • Haha, dat is wel heel erg: geen dropkus willen 😉 Ik hoor idd heel erg veel teleurstellende berichten van veel mensen die geen kaartjes hebben… Jammer!! 🙁

      Like

  2. Hahaha die nummering inderdaad, viel me niet op! Zat gewoon aandachtig je lijst te lezen :P gaaf, dat je ook naar Adele gaat! Ik ga ook! En je haar is supergaaf geworden. Geen kaas en pindakaas? Grove schande zeg :P zijn mijn lievelings!

    Like

    • Haha, tja… Ik kreeg het echt niet goed die nummering 😑 Tof dat je ook kaartjes hebt weten te bemachtigen, was het bij jou ook zo’n gedoe en gewacht? Misschien Zoë ik je er nog wel 😇

      Like

  3. hahahaha wat super gaaf dat jullie naar Adele kunnen gaan :D Daar ben ik blij om, en ik heb vast een hoop wist je datjes, mijn probleem is, dat ik ze zelf vaak niet kan benoemen zo… zoals jij dat doet ;-)

    Heerlijk deze derde lijst! En is er iets herkenbaar, pffffffffffff zover niet.

    X

    Like

  4. Pingback: WJD? #4 | Life of Pirre

Geef een reactie

