Nail Art: blue & blue

‘Ja, stempelen op nagels, dat is gaaf, gaan we doen!’ dacht ik toen ik het ergens online tegen kwam. Ik heb een stempel setje gekocht in combinatie met (héél) veel nieuwe kleuren nagellak. Moet goed komen…toch?

Het is alweer een poosje geleden dat de Rimmel nagellakjes in de aanbieding waren bij de Kruidvat. Van €3,99 naar €0,99 euro. Nou, dan weet je wel waar je mij kan vinden =D. Ik heb echt een hele lading gekocht en ik had zin om een blauwe nail art te maken!

collage 1

Terwijl ik dit zit te typen heb ik trouwens heel irritant het liedje ‘I’m blue, dabididabidooo’ in mijn hoofd (zucht). Maar goed, ik was dus voor de verandering eens in een blauwe bui met nagels lakken. Omdat dat nauwelijks voorkomt heb ik er direct maar even foto’s van gemaakt. Als je mijn nagellak stash blog hebt gelezen dan weet je dat ik voornamelijk rood/oranje/paars/roze nagellakjes heb. Blauw/groen/geel heb ik wel, maar draag ik dus bijna nooit.

Back to blue. Ik vond deze donkerblauwe en lichtblauwe nagellak mooi bij elkaar passen, daar kon ik wel iets mee. Ook had ik een (heel goedkoop) nagellak stempel setje gekocht. Let’s do this, zo moeilijk kan het niet zijn toch?!

collage 2

Hmm…het viel mij tegen! Wat een gedoetje zeg, heb ik helemaal geen geduld voor of zin in haha. Nou moet ik toegeven dat een iets beter/duurder stempelsetje vast al een heleboel zou verbeteren want deze was drie keer niks XD.

Ik heb mijn ring- en middelvinger lichtblauw gelakt en de overige vingers donkerblauw. Geen speciale reden voor, ik vond het gewoon wel speels zo. Op mijn ringvinger heb ik een poging gedaan om een goede stempel te zetten. Het pakte niet goed en daardoor zijn de stempelafdrukken niet mooi en volledig geworden…jammer! Daarnaast vond ik het echt een gepruts met dat stempelen, ik denk niet dat ik het snel weer zou proberen (terwijl ik toch echt online HELE toffe creaties voorbij zie komen).

Toch wilde ik je de look laten zien, want met een goed stempelsetje zou het echt heel leuk (geworden) zijn!

Hebben jullie misschien nog tips of adviezen voor een goed stempel resultaat?

Liefs!

3 gedachtes over “Nail Art: blue & blue

Geef een reactie

