Ons huis #2

Ja ja, daar ben ik weer met mijn (oké, ons) huis. Ik was er laatst opeens helemaal zat van en ik besloot dat het anders moest. Ben je benieuwd naar het eindresultaat?!

Ik vind het zelf erg leuk om te zien hoe mensen wonen en wat voor spulletjes ze in hun huis hebben staan. Ik gluur ook altijd stiekem bij mensen naar binnen als het buiten donker is (geef toe mensen, ik ben vast niet de enige!). Vandaar dat ik ook ons huisje laat zien aan jullie =).

Omdat ik er eerst een dik half jaar alleen heb gewoond had ik er de hand in hoe het ingericht werd (gniffel). Later kwam babe erbij en liet ik je zien hoe het op dat moment er uit zag.

Laatst was ik al helemaal zat van alle roze (yay roze!) en paarse accessoires (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen: zat van roze…) en toen hebben we nieuw klein prut gekocht. Ook dat liet ik jullie zien.

Maar nu….nu was het tijd voor het grote werk.

0

Dit kochten we allemaal bij de Ikea (ja mensjes, op 2e kerstdag naar de Ikea gaan is een HEUL goed idee)

2

We begonnen met de lamp. Ik vond die witte lamp nog steeds erg leuk, maar hij gaf wel erg fel licht. Nu hebben we een prachtige zandkleurige lampenkap. Het licht komt er echt prachtig doorheen en schijnt ook erg mooi op het plafond (ja, daar let ik op ;p).

1

Dan ons zitgedeelte. Ik vind de bank nog altijd prachtig (Ikea) en zit echt heerlijk, maar die felle roze tinten vond ik storend worden. Wel vrolijk en licht, maar ik (oke, wij) wilden meer ‘gezelligheid’. Tijd voor nieuwe kussens dus! Het kussen met het blokjes patroon, de grote oudroze (kon het niet laten) en de donkerbruine komen van de Ikea. Die witte hadden we al en die twee kleine kussentjes (blauw/grijs en bruin) komen van de Aldi. Veel ‘warmer’ en gezelliger zo toch?! =D

3

En dan de grootste verandering! De fel roze en donkerpaarse bakken zijn weg en we hebben er grijze en zwarte bakken voor gekocht. Op de schommelstoel (is heel oud, gekregen, still love it!) liggen nu twee zwarte kussens, waarvan eentje lekker zacht en fluffy. We hebben twee bakken extra gekocht dan dat we hadden, waardoor de (Ikea) kast meer gevuld is en dus ook ‘rustiger’ oogt. Dat oud roze krukje (óók Ikea, was eerst houtkleur, heb ik geverfd) vind ik weer leuk bij het nieuwe roze kussen passen (en ja, ik heb die dekentjes speciaal voor de onderste foto opnieuw opgevouwen haha). Ook heb ik de accessoires rechts boven op de kast een beetje veranderd. We willen graag die witte lampenkap nog anders hebben, maar we hebben nog geen mooie vervanger gevonden (iemand tips?!). Die witte fotolijstjes gaan we nog vervangen door iets anders leuks. Wij weten al hoe en wat, maar dat houden we nog even geheim =D.

4

Tadaaaaa, zo is het nu. Mooie brons- en rosé tinten in combinatie met zachte en warme kleuren. We love it en zijn er erg blij mee. Babe natuurlijk omdat er minder roze aanwezig is en ik ben het er zelf ook mee eens hihi. Het is nu echt meer ‘onze inrichting’ in plaats die van mij. Dat uiltje heb ik trouwens van mijn schoonmams gekregen en het zittende hertje op de vensterbank van mijn moeder. Het witte huisje en potje met roosjes heb ik ook gekregen van mams, die komt van de Praxis (hoe leuk!).

Wij zijn er heel erg blij mee. Iedere keer als ik binnenkom dan denk ik ‘oehhh gaaf!’. Ik zit nu ook heerlijk tussen alle kussens op de bank onder mijn dekentje te genieten van het huis <3

Welke kleuren heb jij vooral in je huis?

Liefs!

21 gedachtes over “Ons huis #2

  1. ik vind het er een stuk leuker uitzien, vooral zonder die felroze kussens. Wel goed dat je niet blind wordt voor dat soort dingen. Ik woon al 3 jaar in mijn huis maar heb nog van die klusjes die maar niet afkomen (peertjes aan het plafond en geen plinten!) maar inmiddels zie ik het niet meer en komt het waarschijnlijk nooit af!

    Like

  2. Wat leuk om te zien! Vind het echt mooi geworden! Ik ben zelf ook bezig met ons huis mooier inrichten en kleuren enzo. Dus leuke inspiratie dit. Ik vind vooral dat die nieuwe lampenkap echt het huis helemaal veranderd. Veel warmer. En ja al die warme kleuren daar houd ik ook van :) Naar de ikea kan ik helaas alleen niet meer Haha

    Like

  3. Pingback: Hieperdepiep, 2 jaar! | Life of Pirre

Geef een reactie

