2015 –> 2016

Wauw… wat was 2015 een prachtig jaar. Ik heb zó veel leuke dingen mee gemaakt in het afgelopen jaar. Ongelooflijk hoeveel je eigenlijk doet in één jaar als je er op terug kijkt…

Het einde van 2015 nadert en dat vind ik altijd een prachtig moment om terug te kijken. Om alle leuke momenten weer stiekem opnieuw te beleven, maar ook om weer even terug te denken aan de minder fijne momenten. Het leven is niet alleen maar leuk, lief en fijn…soms is het ook gewoon even dikke prut, ook dat hoort erbij (mooie leermomentjes!).

Hieronder zie je een kleine samenvatting van mijn belevenissen en blogs van 2015 in combinatie met bijhorende foto’s. Enjoy :)

collage beste blogs 2

Ik wilde (voornamelijk voor mijzelf) graag mijn mooiste & leukste blogs op een rijtje zetten. De blogs die ik online heb gezet waar ik het meest trots op ben. Komen ze, in willekeurige volgorde:

  1. De Hij zegt/Zij zegt rubriek. In deze blogs kan je lezen hoe ik ergens over denk of aan terug dacht en hoe babe (mijn vriend) dat doet. Dat verschilt natuurlijk hartstikke erg haha. Benieuwd waar ik het over heb? Deel 1 lees je hier, en deel 2 kan je hier terug lezen.
  2. Mijn ‘Ik word oud‘ post. In tegenstelling tot de (meeste?) anderen vind ik het prachtig om ouder te worden. Ik ben nu ‘pas’ 30, hoe zou het zijn om 60,70,80 of ouder te zijn? Rimpeltjes, ouderdomsvlekjes, verhalen van vroeger….love it!
  3. Dit vond ik denk ik wel het mooiste moment van 2015. Ik kreeg een verrassingsweekendje van babe voor mijn 30e verjaardag. In deze post kan je mijn voorpret lezen. Het bleek een super tof weekend in Antwerpen te zijn! Told you, babe is de liefste. Hier zie je overigens mijn/onze eerste vlogjes!
  4. Mijn verhaal over mijn slechte vriend Acne. Poehhh, wat heb ik lang getwijfeld of ik het online ging zetten of niet. Uiteindelijk heel erg opgelucht en blij dat ik het tóch gedaan heb. Hopelijk is er ook iemand door geholpen… Voor mij zelf was het in ieder geval een overwinningsmomentje.

 

collage dankbaar voor

Over naar een aantal leuke momentjes van 2015 (kan ze nooit allemaal benoemen, véél te veel leuks mee gemaakt :D).

  1. Dit jaar zijn babe en ik beide 30 geworden (dat is dus samen 60 he!). Dankbaar dat ik deze prachtige leeftijd heb mogen bereiken. Op naar de volgende 30, en nog een keer 30 en…nouja in ieder geval nog heel wat jaartjes :D
  2. Nou heb ik daar een hele leuke foto geplaatst, maar ik heb dus geen idee mee waar die genomen is haha. Slechte blogger ben ik weer ;p
  3. Babe en ik op de boot. Terugreis van Ameland. We gingen in de zomer een aantal dagen naar dit prachtige eiland om samen vakantie te vieren. Intens van genoten <3.
  4. Met mijn crazy familie in het park lekker aan het wandelen. Ik zou niet zonder ze kunnen, wat heb ik veel prachtige momenten samen met ze gehad dit jaar. Niets anders dan liefde!
  5. Babe en ik, op zijn verjaardag, een avondje op stap. Beide 30, beide oud haha. We hebben het voor ‘oudjes’ nog best lang vol gehouden, om 4 uur lagen we in bed! Was leuk =)
  6. Hij mocht een wens doen voor z’n 30e verjaardag, kijk dan hoe schattig hij kijkt. Daarbij heb ik deze foto er ook bij gezet omdat mijn prachtige mini roze kerstboompje erop staat. Duh.

 

collage beste blogs 1

Nog even terug naar de blogs, want ik heb nog een aantal favoriete blogs (en ik kan gewoon niet kiezen). Ook hier weer in willekeurige volgorde:

  1. Tja, dit was dus zo’n minder leuk momentje. Ik kwam erachter dat ik geopereerd moest worden. Leuk is anders natuurlijk. Op de dag zelf verliep alles op rolletjes, tot dat ik terug naar huis mocht. Ik heb de dag van de operatie vastgelegd in een plog  (iets met ‘leuk voor later’).
  2. Ik plaatste mijn meest persoonlijke blog tot nu toe (nouja, gedeelde 1e plek met de blog over acne). Ik vertelde je over mijn persoonlijkheid, het introvert zijn. Weer een openbaringsmomentje voor mijzelf.
  3. De ‘Liefde is…’ reeks, you gotta love it haha. Ik begon er in september van dit jaar mee en er staan nu twee delen online. Hier vind je deel 1, waar ik je vertel over hoe ik liefde zie en beleef. In deel twee is babe aan het woord (super lief!).
  4. En dit…jaaaa, dit is nog geheim mensen! Ik heb een klein en geheim project. Het is iets heel leuks en het is iets wat ik al een langere tijd wilde doen. Het is echter nog niet helemaal volbracht dus wat het precies is kan ik hier nu nog niet zeggen. Voor diegene die het al hebben/weten: shhhh mensjes! Binnenkort dus meer hierover op mijn blog :)

Als afsluiting wil ik eigenlijk alleen nog even ‘dank je wel’ zeggen. Dank je wel lieve ouders, jullie staan altijd voor mij klaar en ik kan niet zonder jullie en jullie oneindige liefde. Dank je wel lieve schoon mams, ik kan mij geen betere wensen. Dank je wel liefste babe, jij hebt mijn jaar nóg fijner gemaakt, we gaan 2016 ook weer r*te gaaf maken, love you big time! Dank je wel lieve vriendinnetjes, voor alle gezelligheid, liefde, leuke activiteiten, fijne gesprekken, gedeelde tranen, grappige appjes en knuffels, jullie zijn de beste. En natuurlijk dank je wel lieve en leuke lezers/volgers, ik vind het zó leuk dat jullie op mijn blog komen en een reactie achterlaten, super tof! Ik ben alles en iedereen die ik hierboven heb genoemd dankbaar, jullie maken mijn leven leuk (nóg leuker!). Oh en nog even totaal random: had ik al gezegd dat ik een contractverlenging heb gekregen van een jaar? *yayyyy* =D.

Dank je wel 2015…je was AWESOME!

Liefs!

11 gedachtes over “2015 –> 2016

  1. Zo te lezen en te zien, op je operatie na dan, inderdaad een heel leuk jaar! Enne, ouder worden… ja, best leuk maar moet er echt nog niet aan denken dat ik 50, 60 of ouder ben hoor! Het gaat allemaal al zo snel!

    Liked by 1 persoon

  2. Ja nu ben ik nieuwsgierig naar je nieuwe project, hahahaha Ik kom jou ook nog even de beste wensen toe wensen voor 2016, ben zelf aan het haken geslagen, eindelijk lukt mij dat sinds 2de kerstdag, en tussendoor probeer ik nog bij te benen bij jullie bloggers, hahaha

    Op de operatie na, was het een mooi jaar, en ja je hebt hele mooie humorisitsche artikelen neer gezet maar ook helpende, i’m sure! Want het leven is niet alleen maar leuk, er zijn altijd downs ergens, hoe klein ook, soms groot… maar we overwinnen ze meestal zeer zeker wel!

    X

    Like

Geef een reactie

