X-mas 2015

Daar ben ik weer mensjes! Ik was even druk met alle gezelligheid, mijn buikje vol aan het (vr)eten en het intens genieten van deze fijne feestdagen! Benieuwd hoe het bij ons er uit zag?

Wat heb ik het fijn gehad zeg, ik heb écht intens genoten van deze vrije 3 dagen. Ik heb zo’n geluk met mijn super lieve (schoon) familie en natuurlijk niet vergeten: de liefste babe ever. Hieronder een kleine impressie van deze heerlijke kerstdagen.

collage 3

Babe en ik hadden op eerste kerstdag een heerlijk ontbijtje bij ons thuis gepland. Hier horen natuurlijk wel afbak bolletjes en croissantjes bij en niet te vergeten een gekookt eitje! Op de ochtend van eerste kerstdag was het prachtig helder weer, de ramen waren wel beslagen en zo samen vond ik het een leuk plaatje. Links onderin zie je ons na het optuigen van de kerstboom bij mijn ouders thuis, een heerlijke traditie! Het engeltje hangt er al járen in en hoort er ook echt bij. I love traditions <3

collage 4

Hierboven een mix van allerlei foto’s. Links boven in zijn babe en ik in onze kerst outfit, al bij mijn ouders. De nagellak had ik de week voor kerst op, mooie toepasselijk toch?! Straks zie je nog een leuke creatie die ik echt tijdens de kerstdagen droeg. Links onderin de prachtige (al zeg ik het zelf XD) kerstboom van mijn ouders, Ik houd ervan als er maar één kleur in zit, in dit geval: heel veel zilver :). Rechts onderin verklap ik al iets meer van mijn outfit en make-up look…more to come!

collage 1

Mijn oog look en meest recente nagellak look. Als je mij al langer volgt dan weet je dat ik een poosje terug een (rete!) mooie Make up Revolution oogschaduw doos heb gewonnen (kijk maar). Tijd om die weer te gebruiken, want het blijft écht ZO mooi en goed zitten! Ik had zin in een heftig make-upje…dus tja: dit is het geworden. Het idee van alle vingernagels een ander kleurtje (van licht naar donker, of andersom natuurlijk), zag ik online en ik moest en zou dat ook. Ik vind het tof geworden =D.

18

En al dit lekkers is nog maar van één (vr)eet diner. Jeetje zeg, ik ben mij echt aan het ROND eten deze maand haha. Ik heb het dan ook allang opgegeven, ik ga niet eens meer mijn best doen om gezond en minder te eten. Ik geniet er écht intens van en ik eet mijn buikje helemaal rond. Ik doe sowieso niet aan diëten (wordt naar mijn idee niemand gelukkig van), maar normaal gesproken eet ik nog wel fruit…en groente…en niet alleen maar nieuwjaars rolletjes met slagroom, taart en allerlei kerstkoekjes. Dus mensen: I don’t care, in 2016 ga ik wel weer wat gezonder en meet mijn best doen XD. Bovenstaande foto was overigens op 1e kerstdag, heerlijk gegourmet met als toetje (daar is áltijd ruimte voor) IJS!

collage 2

Tadaaaa, dit was mijn kerst outfit. (foto’s zijn gemaakt voor het vreetfestijn aan haha). Het jurkje is van de Hema (MOAM) en I love it. Het heeft echt een prachtig printje aan de bovenkant, is een heerlijke stretchy en stevige stof en draagt echt super fijn. Voor €35 euro vind ik dat een heulllle goede koop! Ik zie nu dat ik mijn laarsjes ook wel even had mogen poetsen…oops.

Dit was het mensen. Ik wilde heel graag deze post alsnog online gooien (was een beetje uit het blog ritme deze week). Vooral voor mijzelf als fijne herinnering aan deze super fijne en gezellige kerstdagen, maar ik vind het ook altijd leuk om het met jullie te delen.

Ik hoop dat jullie net zulke mooie, gezellige en warme kerstdagen hebben gehad. Hopelijk was de liefde voelbaar <3

Liefs!

13 gedachtes over “X-mas 2015

  1. Mooie outfit! Wij hebben ook heel veel gegeten met een flinke dosis gezelligheid erbij :D Één dag hadden we ook afbakbroodjes, heel lekker en heel Hollands, en mijn moeder bakte vers brood in de machine. Zo lekker!

    Like

  2. Echt super je outfit weer! Ja daar hou ik ook van, hahaha maar dan met kant ;-) En heerlijk dat ook jij fijne dagen hebt gehad, en je blogritme, kuche… ik loop ook een beetje achter nu, lol, again, dat hoort er denk ik bij in deze tijd van het jaar, zij die wel alle tijd hebben, zijn denk ik dan ook de eenzamen of loners onder ons.

    Dan toch liever dit even en volgend jaar zien we verder toch?

    X

    Like

Geef een reactie

