Never seen before #4

Het blijft zo leuk. Alle mislukte, wazige en lelijke foto’s vooral NIET weg gooien, maar juist te bewaren. Speciaal voor jullie mensjes!

1

And we’re baaaackkkkk XD

2

Deze is al heel oud (had ik nog lang haar!)

5

Ik weet niet meer wat ‘ie had gedaan, maar schuldig kijken wat ‘ie deed!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Deze is nóg ouder, dit was op vakantie in Gran Canaria. Dikke lol =D

8

Uhhh…goedemorgen?!

13

Foto speciaal voor mams gemaakt, hoi mams!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dusssss, dit is dus tijdens uit eten he (‘kijk ik ben een walrus’ moest ik erbij zetten)

10

Whaha, dikke december-vreet-pens foto XD

7

Little babe

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ja, hoiiiiii! (Was in de dierentuin, ik kan er zo tussen de apen gaan staan)

6

Babe en zijn versie van ritmische gymnastiek

9

Konijn

3

Lekker dan, hele bank bezet (en wij hebben een grote bank hoor!)

Dat waren ze weer! Deze hele post is wat later online gekomen dan de bedoeling was. December is nogal druk (volgens mij heeft iedereen daar last van) dus heb ik niet vooruit kunnen werken. Daarbij komt ook dat wij gisteren als 30-jarige oudjes op stap zijn geweest. Daar kunnen we geloof ik niet meer zo goed tegen en tja…dan is het zo middag XD. Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van je belachelijke foto’s. Ik zeg het er maar weer bij (voor de nieuwe lezers): ik doe dit juist omdat ik vind dat je niet allemaal maar perfecte foto’s hoeft te plaatsen. Crazy = good, dus. Alsjeblieft. Graag gedaan ;)

Liefs!

10 gedachtes over “Never seen before #4

  1. Pingback: Never seen before #5 | Life of Pirre

Geef een reactie

