Mijn sieraden

Ik ben eigenlijk nooit zo’n sieraden persoon geweest, maar dat is nu heel anders! Ik laat je mijn favoriete sieraden van dit moment zien.

Voordat ik babe ontmoette vond ik sieraden wel leuk, maar verder…tja, wat moest ik er mee. Ik had altijd één ring om, gekregen van mijn moeder en meestal zelf gemaakte oorbellen (kralen hobby). Maar toen kwam de liefste babe om de hoek, die het heel leuk vindt om mij cadeautjes te geven (told you, hij is de liefste!). En vaak zijn die cadeautjes sieraden. Door hem ben ik sieraden eigenlijk steeds meer gaan waarderen, super leuk!

Ik laat je vandaag mijn sieraden zien die ik tegenwoordig (het meest) draag.

collage 1

Links bovenin zie je mijn nieuwste aanwinst. Met mijn 30e verjaardag kreeg ik een verrassingsweekendje weg van babe (niet gelezen? foeiiii!). Toen we in Antwerpen waren kwamen we een klein uniek sieradenwinkeltje tegen en eigenlijk was ik opslag verliefd op deze ring. Ten eerste is hij in een rosé kleur (loveeee that) en ten tweede vond ik het ‘blaadjes’ patroon echt super mooi. Ik ging naar binnen, werd geholpen door een hele aardige mevrouw en vervolgens liep ik de winkel uit met deze ring. Ik vind het ook zo mooi dat het patroon helemaal rond loopt. Als de ring wat draait maakt dat dus niets uit. Een mooi cadeautje voor mijzelf, omdat ik al zo oud ben geworden ;)

Rechts onderin zie je mijn nieuwste cadeautje van babe. Ook voor mijn 30e verjaardag, ook in Antwerpen. Het is een heel dun rosé kleurig kettinkje met daaraan zilveren glinster steentjes. Omdat het zo’n fijn (als in dun/smal) kettinkje is past het overal bij. Ik ben er super blij mee!

En om maar even bij babe te blijven: het horloge en de oorbellen op de foto hierboven heb ik óók van babe gekregen. Zoals ik al zei: hij vindt het leuk om mij sieraden als cadeau te geven. Mij hoor je niet klagen hoor hihi.

Misschien is het je al opgevallen: op de ring om mijn middelvinger na is alles in rosé kleur. Ik vind dat zo’n mooie warme glans kleur. Zilver is zo ‘koeltjes’ en goud vind ik persoonlijk echt heullll lelijk (no offence).

Deze sieraden draag ik echt dagelijks (nouja, niet als ik op een zondag lekker in mijn onesie zit XD) en ik kan er geen genoeg van krijgen. En tja, dat wilde ik gewoon even met jullie delen. Leuk toch! =D

Welke kleur hebben jouw sieraden en draag je ze dagelijks?

Liefs!

3 gedachtes over “Mijn sieraden

Geef een reactie

