Warme winter outfits

In deze blog laat ik je mijn nieuwste warme winter aankopen zien. Van warme vesten, (nep)bontjes en lekkere fluffy laarzen. Benieuwd hoe ik de winter door kom?!

Man oh man, wat heb ik het de laatste tijd KOUD! Dit begon al begin november ofzo (klopt: koukleum), maar het wordt alleen maar kouder. Gelukkig kon ik tijdens mijn surprise trip naar Antwerpen (al gelezen?) heerlijk shoppen en tja…dat heb ik dus ook gedaan =D.

In de eerste collage laat ik mijn nieuw jurk-aankopen zien. Ik heb eigenlijk heel veel leuke jurkjes, maar ik draag ze veel te weinig (hoor ik dagelijks van babe). Ik vind ze echter wel ontzettend tof! Alleen altijd zo’n gedoe met een panty enzo (haat aan panty’s…). Maargoed, eigenlijk gewoon te lui dus haha. Daar gaat verandering in komen en het begon met deze fotoshoot!

collage 1

Jurk 1 (helemaal links): van Forever 21. Heerlijk warm, leuk krijtstreepje en heerlijk flexibel.
Jurk 2: van Pull & Bear. Is leger groen, ook heerlijk warm en lekker stretchy zonder dat het ‘flubberig’ wordt.
Outfit 3: longsleeve van de C&A en rokje van Forever 21. Rokje eigenlijk gekocht voor dansen, maar ik vind het zo ook leuk.
Jurk 4: van Pull & Bear. Is zwart met aan de bovenkant een stuk doorzichtig zwart (wat je duidelijk kan zien in de uitgelichte afbeelding van dit artikel op de homepagina). Is een wat dunner stofje en heer natuurlijk korte mouwen. Een lekker dik vest zou hier prima over kunnen.

Zwarte laarsjes: van Van Haren. Zijn mijn lievelingslaarsjes. Klein hakje, speels ritsje aan de achterkant en lopen echt heerlijk!
Bruine laarzen: van Schuurman Schoenen en hebben een lekker warm bontje van binnen. Platte zool dus kan er een eeuwigheid op lopen.

En ja, ik ben een slechte blogger. Ik heb de prijzen niet meer bij de hand dus kan ik ze jullie ook niet vertellen (foei!). Wel kan ik zeggen dat de jurkjes absoluut niet duur waren. Volgens mij was jurk 1 het duurst, maar nog geen €40 euro geloof ik. You know me, I loveeee koopjes :D

En dan nu over naar mijn vesten verslaving, uhhh….verzameling! Ik kon het niet laten. Sowieso spreken alle fluffy stofjes mij altijd aan (móet ik ook altijd even aaien) en als ze dan ook nog in vest-vorm komen dan kan ik er niet meer omheen hoor! En daarbij komt dat ik het in principe gewoon altijd koud heb, dus warme kleding is meer dan welkom.

collage 2

Vest 1 (helemaal links): van Pull & Bear. Is lekker warm en stretchy. Wat ik leuk vind is dat hij extra lang is, dus extra warm :D
Vest 2: van de Primark. Heeft korte mouwen dus een longsleeve o.i.d. is wel nodig. Riempje heb ik er los bij gekocht, maar zonder riempje is die ook leuk te dragen. Daarbij was ik gewoon fan van de print!
Vest 3: van de Miss Etam. Is zoooooo lekker warm, heeft namelijk nog voering van binnen. Dit is mijn meest aaibare vest, love it!
Vest 4: van Forever 21 (geloof ik). Ook dit vest is heerlijk warm en heeft zakjes (extra coolheid!). Ik vind het ‘warme-deken-patroon’ zo tof.
Vest 5: van Pull & Bear. Over leuke vesten gesproken, halloooo! Ik vind deze het aller- allerleukst. Geen mouwen, maar wel lekker warm en in de eeuwigheid te combineren natuurlijk.

Het schoeisel is hetzelfde als bij de vorige collage. En ook hier ben ik weer een slechte blogger. Ik hoef denk ik niet meer te vertellen waarom, lol.

Ik kan in ieder geval weer warm de winter door en dat wilde ik gewoon graag even delen met de liefste lezers ever! =) En ohja: excuusseeeee me voor de slechte kwaliteit van de foto’s. Ik zag het pas op de computer hoe korrelig het was (iets met snel donker en slecht licht) en ik had écht geen zin en tijd om alle outfits weer opnieuw te fotograferen…Yup, nogmaals: slechte blogger ;p.

Ben jij net zo’n vesten-gek als ik en welke (outfit) vind jij het mooist??

Liefs!

12 gedachtes over “Warme winter outfits

  1. Jurk 2, en vest nummer 4, ik ben juist jurkengek, maar heb er niet zo heel veel, een aantal. Langzaam groeit mijn vestencollectie ook, maar ik heb 1 voorwaarde, ik moet ze dicht kunnen doen, en dat is heel moeilijk te vinden, hahahaha Ik heb weinig aan een vest die open valt als ik veel fiets en met mijn jas erover, dan moet het dicht kunnen. ;-)

    X

    Like

  2. Leuke outfits! Hier is geen winter maar toch best wel koud, meer name in de nacht en altijd in huis. Die vesten kan ik dus eigenlijk ook wel gebruiken. Ik heb trouwens ook veel leuke jurkjes. En veel panties, maar dragen is een tweede Haha. Panties staan me goed maar wat een gedoe… :p

    Like

  3. Die vesten staan je allemaal super leuk! Ik heb ook een hekel aan panty’s. Ze zitten verschrikkelijk, terwijl je hele leuke motieven hebt. Ik ben nu eenmaal niet zo slank, dus een panty tekent zo erg. Daarom draag ik graag hold ups als ik (half) lange rokken draag.

    Liked by 1 persoon

  4. Pingback: Mirror Mirror #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

