Antwerpen: de surprise!

Een tijdje terug vertelde ik jullie dat babe een verrassing voor mij had voor mijn verjaardag. Nou, zoals je kan lezen in de titel: dat was naar Antwerpen! Zó leuk =D

Het was zaterdagochtend 21 november en ik had de komende 4 (!) dagen vrij. Babe zat al gniffelend op de bank want hij wist natuurlijk allanggggg waar wij naar toe gingen (klik voor het vorige artikel ).

Babe stelde de TomTom in (oke, dat ding heet anders, maar noemt niet iedereen zijn navigatiesysteem gewoon een TomTom?!) en ik kon niet anders dat de aanwijzingen volgen. Op een gegeven moment had ik het door en wist ik het: we zouden de eerst volgende vier dagen in Antwerpen spenderen. Hoe cool is dat!

Allereerst is Antwerpen echt zó mooi qua architectuur. Het oude stadscentrum, het station, de brug en nog zó veel meer. Heel mooi <3   Hier onder een kleine impressie. En verder ook de eerste vlogjes die ik met jullie ga delen (iehhh, eng!)

collage 3

collage 4

 

 

Gaaf toch?! Alleen al met ‘gebouwen kijken’ waren we al een dag kwijt haha. Maar, dat is natuurlijk niet het enige wat we gedaan hebben. We waren er zaterdag al vrij snel (eind v/d ochtend) dus besloten we ’s middags te gaan shoppen in het centrum van Antwerpen. Kwam ik daar even heeuuule leuke winkels tegen (die ik alleen van andere blogs kende). Zo heb ik Forever 21 en Pull & Bear leeggekocht en heb ik mijn ogen uit gekeken naar alle prachtige accessoires winkeltjes. Heel gaaf!

Diegene die mij al wat langer volgt weet vast wel dat als babe en ik een weekend weggaan we ons ook heerlijk vol kunnen (vr)eten. Lekker ‘vreetweekend’ noemen we dat hier. Nou…ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen wat je niet kan missen in België. Juist, de wafels! Onze buikjes kwamen niets te kort, heerlijk gegeten! Zie hieronder een aantal jaloersmakende food-foto’s.

collage 1

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

We verbleven in hotel Astoria (wat blijkbaar middenin de diamantbuurt ligt). Zoals jullie misschien wel weten ben ik DOL op hotel ontbijtjes en ook in dit hotel kwamen we niets te kort. Ook hadden we een prachtige kamer en zelfs een bad! Hoe luxe is dat. En zoals altijd in een hotel deed ik de bed test. Zijn jullie klaar voor een 2e filmpje?! Let vooral (niet) op de sound-effecten die babe in deze video verzorgt…Komt ie!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

We zijn op mijn verjaardag (de 23e) naar de dierentuin geweest, ook dat was leuk. Ze waren daar flink aan het verbouwen (volgens mij was daarom de entreeprijs ook zo laag), maar we hebben ons prima vermaakt. Ze hadden daar een enorme ‘vissenkom’ en ik raakte er helemaal zen van. Wanna see? Jullie zijn nu inmiddels wel gewend aan mijn/onze video’s dus ik gooi er nog maar een 3e in!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

 

Gaaf toch hoe al die visjes zo samen gaan? Ik vond het zó mooi om te zien.

Het is nogal een histerisch onsamenhangende blog geworden, maar ik wist gewoon niet waar ik moest beginnen. We hebben zó veel leuke dingen gezien en gedaan. Op een avond zijn we ook nog naar de bioscoop geweest. Het grappige is dat er dan een Franse ondertiteling (boven de NL’se) bij staat. De eerste paar minuten vond ik dat heel irritant, maar het wende gelukkig snel.

Als afsluiter nog een aantal random foto’s van het weekend. Wat was het mooi en leuk en wat was het een FANTASTICHE verrassing van babe. Thnx liefje! <3

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wij vonden dit een heel raar verkeersbord. Later hadden we door dat dit ‘werk in uitvoering’ was (zijn wij nu zo blond? Ziet er toch anders uit dan in NL?…)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Smileeee bij de nijlpaardjes die niet op de foto staan XD

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het duidelijke verschil tussen de mannen- en vrouwenkant in de badkamer…

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Selfieeeeee. Oh shit, hij stond nog ingezoomd.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We gingen wandelen door het park en dat ging natuurlijk niet zonder een rare foto te maken ;)

collage 2

Dit was op 23 november om iets over 12:00 ’s nachts: JARIGGGGG =D (prachtig kettinkje gekregen trouwens, in een latere blog meer hierover)

SAMSUNG CAMERA PICTURES

In de bios (Spectre). Verder niet heel boeiend ofzo, maar ik vond de belichting zo gaaf in deze foto!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En als afsluiter: babe in het park op een mooie brug.

Ik kan maar één ding zeggen: Antwerpen is een dikke vette aanrader!!

Ben jij wel eens in Antwerpen geweest en wat vond je van de vlogjes? (vaker doen??)

Liefs!

15 gedachtes over “Antwerpen: de surprise!

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd! Wat gaaf zo’n weekendje Antwerpen, ben er zelf hooguit een dagje geweest en dat is alweer zo lang geleden, in een leeftijd dat je niet naar gebouwen kijkt en zo, en zelfs shoppen nog niks aan vindt, hahahaha

    Maar dat filmpje van het aquarium dat staat bij mij op 1, wat is dat mooi!

    X

    Like

  2. Allereerst nog van harte gefeliciteerd! Leuk dat je vriend je op deze manier heeft verrast! Het is echt al jaren geleden dat ik in Antwerpen ben geweest, maar vond het toen zeker een hele mooie stad en zou er best nog een keertje naar toe willen! Wafels… pfff, krijg er spontaan zin in!

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Mijn sieraden | Life of Pirre

  4. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

  5. Pingback: Liefde is #3 | Life of Pirre

  6. Pingback: Bucket list #update | Life of Pirre

  7. Pingback: Bla die bla #1 | Life of Pirre

Geef een reactie

