Surprise!

Oehhhh, er staat mij een grote surprise te wachten! Zó leuk dit. Als jullie dit lezen dan zit ik in….

Als jullie dit lezen dan zit ik in….Ja, nou dat weet ik dus nu nog niet! (duh). Babe heeft een mega verrassing (niet die 2e ‘r’ vergeten Miriam) voor mij voor mijn verjaardag. Hoe cool is dat :D

Ik ben 23 november jarig en ik heb dan naast het weekend ook nog twee dagen vrij, gewoon omdat het kan. Er stond een poosje niet veel bijzonders op de planning, want tja…dat zien we nog wel. Maar opeens was daar babe (sowieso al super geliefd, maar nu helemáál) met een grote verrassing.

We gaan ERGENS naar toe die 4 dagen, maar ik heb géén idee waar heen. Ik kon op een gegeven moment kiezen: OF een vliegreis met minder tijd op de bestemming zelf omdat de vliegtijden stom waren, OF met de auto heen zodat we langer op de bestemming kunnen blijven. Ik koos dat laatste.

collage

Bron afbeelding

Het is dus ‘rij-able’, maarja…in principe kan je overal heen rijden (oke, misschien niet overal…). Babe weet dit al een aantal weken en tot vandaag heeft hij heel braaf zijn mond kunnen houden en niets verklapt. Tot (bijna!) vandaag… We hadden het over een bepaalde planning en toen zei hij ‘Nee, dinsdag kan niet want dan gaan we naar L…’ *klapt zijn beide handen tegen zijn mond*. Oehhhh net op tijd, ik had het oprecht niet gehoord haha. Gelukkig maar, ik wil het ook niet weten, veel te leuk dit! :D

Ik ga natuurlijk het weekend vast leggen (en misschien toch nog een keer mijn vlog angst overwinnen!?), dus houd m’n blog in de gaten de aankomende weken als je nieuwsgierig bent geworden! Babe is de hele week al super geheimzinnig aan het doen. Ik mag niet op zijn telefoon kijken, niet in het tasje kijken en niets vragen. Zó spannend en super leuk =D

Heb jij wel eens een grote verrassing gehad en wat denk je wat voor verrassing ik krijg?

Liefs!

 

5 gedachtes over “Surprise!

  1. De L lijkt op Limburg.Ja, onze kinderen, dus jij ook hebben ons verrast met een vliegreis naar Rome en met een lang weekend in Friesland. Het was prachtig. Wij wensen jullie heel veel plezier met elkaar en tot ziens. xx P & M

    Liked by 1 persoon

  2. Je gaat iets doen of ergens heen wat met een L begint, zover ben ik al, hahahaha

    Zelf? Nee niet echt een surprise, weleens zomaar uit het niets mee genomen een dagje museum of zo, of even weg gewoon zonder bestemming een dagje toeren met de auto. Maar dat is net weer even anders omdat het dan ook gevraagd wordt wat ik wil… hi hi

    X

    Like

  3. Pingback: Antwerpen: de surprise! | Life of Pirre

  4. Pingback: 2015 –> 2016 | Life of Pirre

Geef een reactie

